بخشدار جدید نگین کویر فهرج معرفی شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان بخشدار جدید بخش نگین کویر فهرج منصوب و معرفی شد. به گزارش فت فتو؛ طی حکمی از سوی دکتر فداکار استاندار کرمان ناصر میراولیایی بعنوان بخشدار جدید بخش نگین کویر فهرج منصوب و معرفی شد. در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید نگین کویر که با حضور مسئولان شهرستان فهرج، […]

طی حکمی از سوی استاندار کرمان بخشدار جدید بخش نگین کویر فهرج منصوب و معرفی شد.

به گزارش فت فتو؛ طی حکمی از سوی دکتر فداکار استاندار کرمان ناصر میراولیایی بعنوان بخشدار جدید بخش نگین کویر فهرج منصوب و معرفی شد.

در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید نگین کویر که با حضور مسئولان شهرستان فهرج، شورا‌های اسلامی، دهیاران و معتمدین محلی برگزار شد با قدردانی از زحمات امیر آزاد ناصر میراولیایی به طور رسمی بعنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش نگین‌کویر با اشاره به تلاش های صورت گرفته بمنطور رفع مشکل تنش آبی روستاهای فهرج گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی در حال انجام است.

وی افزود: یک مخزن آب در روستای اسماعیل‌آباد حفاری و یک چاه آب نیز در سکهور حفر شده است.

سعیدنیا با اشاره به فعالیت‌های سپاه ثارالله استان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در فهرج، برای رفع تنش آبی روستاها عنوان کرد: در اجرای این طرح شبکه داخلی آبرسانی علی‌آباد چاهدگال نیز تعویض می‌شود.

فرماندار فهرج در ادامه از بهره‌برداری طرح‌های آبرسان در هفته بسیج خبر داد و گفت: برای آبرسانی به روستاهای شهرستان ۱۱میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان اختصاص داده شده است.

وی همچنین به حرکت شن‌های روان در این شهرستان اشاره و با تاکید به اینکه اجرای تله‌های رسوب‌گیر و ایجاد بادشکن‌های غیر زنده در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: روستای دهنومیرزا را از هجوم شن‌های روان نجات می‌دهیم.

سعیدنیا با اشاره به اجرای طرح مالچ‌پاشی در این بخش اظهار کرد: طبق قرارداد امسال، هزار هکتار مالچ‌پاشی داریم، امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح مالچ‌پاشی و مهار شن‌های روان مقداری از مشکلات و آلام مردم منطقه را بکاهیم.

فرماندار فهرج تصریح کرد: راه‌های شهرستان فهرج مناسب نیست و در ۸ ماه گذشته در شهرستان فهرج ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است، اجرای طرح روکش آسفالت در شهرستان فهرج از میانگین استان بالاتر است، در کل استان کرمان ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

وی با بیان اینکه روستاهای عمار ۲،۳ و۴ راه مناسبی ندارند، اضافه کرد: راه روستایی این روستاها باید درست شود، اعتبارات برای آسفالت راه الله‌آباد در اعتبارات سال ۱۴۰۱ گذاشته شده که انجام می‌شود.

سعیدنیا همچنین از تخصیص اعتبار برای سالن ورزشی در بخش نگین‌کویر سخن گفت و بیان کرد: سالن ورزشی جنب بخشداری حدود ۱۱ سال است که ناتمام رها شده است، برای تکمیل آن ۴ میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار گذاشته‌ایم و تا پایان سال آینده قول داده‌اند این سالن به بهره‌برداری برسد.

فرماندار فهرج با اشاره به توسعه عملیات گازرسانی در بخش نگین‌کویر، ابراز کرد: در ۸ ماه گذشته در این بخش، ۵۰ کیلومتر توسعه شبکه گاز صورت گرفته و عملیات گازرسانی نیز انجام شده است.

وی افزود: وقتی علمک گاز درب منازل نصب شد، شهروندان بلافاصله کار گازکشی را انجام دهند چراکه ۳ ماه بعد از نصب علمک‌گذاری دیگر نفت سفید ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام/عباسزاده




بخشدار جدید نگین کویر فهرج معرفی شد

منبع:آرمـان
? بخشدار جدید نگین کویر فهرج معرفی شد