بحثی درباره اصلاح قیمت سوخت نیست/گلخانه‌ها و ماشین آلات کشاورزی، مفرّهای فساد در قاچاق سوخت

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه مفرّهای فساد گلخانه ها و و ماشین آلات کشاورزی هستند، تصریح کرد: صنایعی که گاز تا کنار آن اجرا شده، باید در بازه زمانی مشخص مهلت داده و گازکشی کنند و شرکت گاز از فردا (سه شنبه ۱۵ شهریورماه) به دستگاه های اجرائی دولتی و شرکت های […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه مفرّهای فساد گلخانه ها و و ماشین آلات کشاورزی هستند، تصریح کرد: صنایعی که گاز تا کنار آن اجرا شده، باید در بازه زمانی مشخص مهلت داده و گازکشی کنند و شرکت گاز از فردا (سه شنبه ۱۵ شهریورماه) به دستگاه های اجرائی دولتی و شرکت های خصولتی که شبکه گاز تا کنار آنها اجرا شده، نباید سوخت مایع بدهد.

محمدمهدی فداکار امروز ۱۴ شهریورماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان اظهار کرد: صنایع و گلخانه ها برای استفاده از گاز پای کار نمی آیند و فرمانداران نباید از آنها حمایت کنند مگر اینکه مصرف اقتصادی گاز به نفعشان نباشد. در مجموع گاز برای گلخانه ها به لحاظ اقتصادی به صرفه است.

وی تصریح کرد: قاچاق امر آسیب زننده ای است زیرا بدون برنامه و بدون پرداخت عوارض وارد شده و به تولید کشور آسیب می زند.

فداکار با تاکید بر اینکه باید با عده ای که از ظرفیت اموال عمومی سوءاستفاده و اقدام به قاچاق سوخت می کنند برخورد شود، گفت: در جایگاه های سوخت مشکل داریم و در برخی شیفت ها سوخت خرید و فروش می شود که مسئولیت با شرکت نفت است و باید این اشکال برطرف شود.

استاندار کرمان با تاکید بر انجام رصد کارت های سوخت بیان کرد: در حوزه ادارات حمل و نقل و راهداری های شمال و جنوب استان نیز مشکل داریم و باید وضعیت کامیون ها و خودروهائی که سوخت دریافت می کنند، مشخص بشود و تا یک ماه دیگر باید گزارش ارائه و وضعیت تغییر بکند.

مقام عالی دولت در استان کرمان افزود: بحثی درباره اصلاح قیمت سوخت نیست اما باید وضعیت کنونی مدیریت و جلوی قاچاق گرفته شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

فداکار با اشاره به اینکه سازمان های جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان باید موضوع سوخت در این بخش را مدیریت کنند، گفت: باید گلخانه داران و صنایع از گاز استفاده و برای گازکشی هزینه کنند و اعلام شود به گلخانه هایی که شبکه گاز تا کنار آنها اجرا شده، سوخت داده نمی شود و تا زمان نیاز به سوخت، فرصت کافی برای گازکشی دارند.

وی با اشاره به اینکه مفرّهای فساد گلخانه ها و و ماشین آلات کشاورزی هستند، تصریح کرد: صنایعی که گاز تا کنار آن اجرا شده، باید در بازه زمانی مشخص مهلت داده تا گازکشی کنند و شرکت گاز از فردا به دستگاه های اجرائی دولتی و شرکت های خصولتی که شبکه گاز تا کنار آنها اجرا شده، نباید سوخت مایع بدهد.

استاندار کرمان تاکید کرد: سازمان های مربوطه برای جلوگیری از قاچاق سوخت باید پیگیری داشته باشند و نیاز نیست دستگاه امنیتی وارد شود. در صورتی دستگاه امنیتی ورود می کند که دستگاهی کم کاری بکند.

انتهای پیام




بحثی درباره اصلاح قیمت سوخت نیست/گلخانه‌ها و ماشین آلات کشاورزی، مفرّهای فساد در قاچاق سوخت

منبع: ایـسنا
? بحثی درباره اصلاح قیمت سوخت نیست/گلخانه‌ها و ماشین آلات کشاورزی، مفرّهای فساد در قاچاق سوخت