با گزارش پلیس تهران، محموله سنگین مواد مخدر در کرمان کشف شد

نذیر کرمان/کرمان جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۶۱۷ کیلوگرم تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس شرق تهران و عملیات ضربتی پلیس استان کرمان خبر داد. سردار عبدالعلی روانبخش امروز ۲۱ خرداد ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماهه از ورود یک […]

نذیر کرمان/کرمان جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۶۱۷ کیلوگرم تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس شرق تهران و عملیات ضربتی پلیس استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالعلی روانبخش امروز ۲۱ خرداد ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماهه از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه استان کرمان مطلع و این مورد را با جزئیات دقیق به پلیس کرمان گزارش کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان با استقرار در مسیرهای از قبل شناسایی شده، خودروی حامل موادمخدر را در حالی که با افزایش سرعت قصد فرار داشت، با شلیک دقیق به لاستیک ها متوقف کردند اما به سبب کوهستانی بودن منطقه در شناسایی و دستگیری راننده آن توفیقی حاصل نشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه از خودروی پژوی سوداگران مرگ بیش از ۶۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد که پیجویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم فراری از همین مکان با پاکسازی منطقه و استعلام های تخصصی بعدی در دست انجام قرار گرفته است.

انتهای پیام




با گزارش پلیس تهران، محموله سنگین مواد مخدر در کرمان کشف شد

منبع: ایـسنا
? با گزارش پلیس تهران، محموله سنگین مواد مخدر در کرمان کشف شد