با مروجان بی ‌بند و باری اخلاقی در فضای مجازی برخورد می‌کنیم

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری شهرستان راور بر صیانت از فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: دستگاه قضایی با افرادی که در فضای مجازی با اشاعه ولنگاری و بی ‌بند و باری، اخلاق جامعه و بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند، برخورد قاطع خواهد داشت. مسلم کاربخش ۲۱ اردیبهشت ماه در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری شهرستان راور بر صیانت از فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: دستگاه قضایی با افرادی که در فضای مجازی با اشاعه ولنگاری و بی ‌بند و باری، اخلاق جامعه و بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند، برخورد قاطع خواهد داشت.

مسلم کاربخش ۲۱ اردیبهشت ماه در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با موضوع عفاف و حجاب که با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی و بی ‌بند و باری‌هایی که در جامعه شاهدیم، متأثر از فضای مجازی است و متولیان امر باید در خصوص مدیریت فضای مجازی اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: ستاد امر به معروف از ظرفیت نیروهای واجد شرایط در مساجد و محله‌ها و پایگاه‌های بسیج بهره بیشتری ببرد.

کاربخش فعالیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر را امری لازم و ضروری دانست و گفت: خوشبختانه شاهد فعالیت گسترده و نظام‌مند این ستاد در سطح جامعه هستیم.

رئیس دادگستری شهرستان راور با تاکید بر اینکه کوتاهی مسئولان در امر عفاف و حجاب ترک فعل محسوب شده و منتهی به تشکیل پرونده برای آنها می‌شود، افزود: در اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در چارچوب مقررات بن‌بست نداریم.

انتهای پیام




با مروجان بی ‌بند و باری اخلاقی در فضای مجازی برخورد می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? با مروجان بی ‌بند و باری اخلاقی در فضای مجازی برخورد می‌کنیم