با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت قاطع برخورد خواهد شد

ابوالفضل فرحبخش گفت: طرح برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و ناامن سازی فعالیت آنها در سطح محلات به صورت قاطع اجرا خواهد شد. به گزارش “فت فتو“؛ در راستای اجرای طرح پیشگیری از توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری راور با حضور رئیس دادگستری، معاون […]

ابوالفضل فرحبخش گفت: طرح برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و ناامن سازی فعالیت آنها در سطح محلات به صورت قاطع اجرا خواهد شد.

به گزارش “فت فتو“؛ در راستای اجرای طرح پیشگیری از توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری راور با حضور رئیس دادگستری، معاون دادستان و جمعی از مسئولین در محل سالن کنفرانس دادگستری شهرستان راور برگزار شد.

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری در این جلسه گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی، تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، اجرای ماموریت پنجم سند تحول قضایی، درخواست های کثیر مردمی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرایم در حوزه مواد مخدر، طرح مبارزه با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی باهدف کاهش جرائم درحوزه مواد مخدر و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و ناامن سازی فعالیت آنها در سطح محلات به صورت قاطع اجرا خواهد شد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم افزود: در این طرح موضوع ساماندهی تعدادی از معتادین متجاهر و معرفی آنها به کمپ ترک اعتیاد و بازگشت این افراد به جامعه در دستور کار قرار دارد.

فرحبخش ضمن هشدار به توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی اظهار کرد: با اجرای این طرح کلیه محلات و روستاهای شهرستان راور توسط ماموران انتظامی به صورت مستمر و دقیق رصد و برای فعالیت مجرمین ناامن خواهد شد.

 این مقام قضایی عنوان کرد: مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی در جامعه امروز بحث مواد مخدر و گرایش مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر است.

وی افزود: ریشه بسیاری از معضلات و آسیب هاي اجتماعي مواد مخدر است لذا تنها راه پیشگیری از این موضوع برخورد قاطع با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر در سطح جامعه است.

مجتبی استوار زاده معاون دادستان راور در این جلسه گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان راور محلات برای فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و مشروبات الکلی ناامن خواهد شد و برخورد با توزیع مواد مخدر در شهرستان به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده پیگیری خواهد شد.

معاون دادستان در ادامه افزود: موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در شهرستان یکی از اولویت های دادستان راور می باشد و در این طرح پیگیری می شود، لذا یکی از نیاز های اساسی شهرستان راور احداث کمپ ترک اعتیاد زنان و توسعه کمپ مردان می باشد و مسئولین باید در این خصوص اقدامات شایسته را انجام دهند.

وی در پایان اظهار کرد: در امر مبارزه با مواد مخدر علاوه بر فعالیت پلیس مردم نیز باید در امر پاکسازی محلات از وجود خرده فروشان مواد مخدر و مشروبات الکلی در سطح شهرستان راور پلیس و دادستانی را یاری کنند.

در ادامه این جلسه سرهنگ شیخ زاهدی فرمانده انتظامی راور مطرح کرد: با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان راور کلیه محلات تحت رصد پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار می گیرد و با هر گونه توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی برخورد قاطع خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: مامورین پلیس مواد مخدر در راور با انجام اقدامات موثر و پیگیر و اجرای طرح های متعدد در امسال کشفیات زیادی از انواع مواد مخدر داشته اند.

فرمانده انتظامی راور اظهار کرد: در راستای ساماندهی و جمع آوری معتادین متجاهر اقدامات خوبی صورت گرفته است لذا پیگیر هستیم تا با احداث کمپ مناسب در شهرستان ویژه زنان و مردان بتوانیم تعداد بیشتری از این معتادان را تحت پوشش قرار دهیم و زمینه بازگشت به اجتماع برای آنها فراهم شود لذا مسئولین متولی در این زمینه باید با همت مضاعف در جهت رفع این مشکل گام بردارند.

انتهای پیام/ راور




با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت قاطع برخورد خواهد شد

منبع:آرمـان
? با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت قاطع برخورد خواهد شد