با فرمانده سپاه زرند انجام شد

عبدالوحید جعفری مدیر اداره اموزش وپرورش زرند به همراه جمعی از معاونین این اداره،مسئولین بسیج دانش اموزی خواهر وبرادر وبسیج فرهنگیان ، با حضور در سپاه زرند با سرهنگ پاسدار حسین امیری دیدار نمودند . به گزارش فت فتواز کرمان : عبدالوحید جعفری مدیر اداره اموزش وپرورش زرند زرند به همراه معاونان پشتیبانی و توسعه […]

عبدالوحید جعفری مدیر اداره اموزش وپرورش زرند به همراه جمعی از معاونین این اداره،مسئولین بسیج دانش اموزی خواهر وبرادر وبسیج فرهنگیان ، با حضور در سپاه زرند با سرهنگ پاسدار حسین امیری دیدار نمودند .

به گزارش فت فتواز کرمان : عبدالوحید جعفری مدیر اداره اموزش وپرورش زرند زرند به همراه معاونان پشتیبانی و توسعه مدیریت ، آموزش متوسطه ، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، مسئولان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با حضور در سپاه زرند با سرهنگ پاسدار حسین امیری دیدار نمودند .

در این دیدار  عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، با اشاره به شخصیت والای شهدای پاسدار علی الخصوص سردار سلیمانی، افزود : ولایت پذیری و تربیت اسلامی درس های بزرگ مکتب شهیدان انقلاب است که باید سرلوحه اهداف تربیتی آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش اردوی راهیان نور که با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش انجام می شود، تصریح کرد: امید است که این برنامه های فرهنگی، دانش آموزانی صالح، شایسته و شجاع بار آورد که همواره مدافع آرمان های انقلاب و تبیین کننده منویات مقام معظم رهبری باشد.

جعفری در ادامه به حضور فعال بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و نقش  موثر آنها در شهرستان اشاره و از زحمات همه دست اندرکاران این عرصه تقدیر  و تشکرکرد.

در ادامه ، سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند ضمن تقدیر از حضور مسئولین آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد؛ انشاءالله با عنایت ائمه طاهرین علیهم السلام ، همت و تلاش مردم و مسئولین در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداریم .

وی در پایان با برشمردن جایگاه والای علم و دانش بر آمادگی سپاه پاسداران برای همکاری های مهم علمی، آموزشی و فرهنگی با آموزش و پرورش تاکید و اظهار امیدواری کرد که با این همکاری زمینه رشد و بالندگی استعدادهای فرزندان شایسته این شهرستان بیش از پیش فراهم گردد .




با فرمانده سپاه زرند انجام شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? با فرمانده سپاه زرند انجام شد