با عاملان حادثه سبزوار با قاطعیت برخورد شود

امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: با عاملان حادثه سبزوار باید با قاطعیت برخورد کرد تا جان افراد بیشتری حفظ شود. حجت‌الاسلام انصاری در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» گفت: پیرو اغتشاشات پاییز و شعارهای ساختارشکنانه‌ای که داده شد و فضا را ملتهب کرد، عده‌ای گستاخ و پررو و عده‌ای هم از خارج از کشور تامین، […]

امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: با عاملان حادثه سبزوار باید با قاطعیت برخورد کرد تا جان افراد بیشتری حفظ شود.

حجت‌الاسلام انصاری در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» گفت: پیرو اغتشاشات پاییز و شعارهای ساختارشکنانه‌ای که داده شد و فضا را ملتهب کرد، عده‌ای گستاخ و پررو و عده‌ای هم از خارج از کشور تامین، پشتیبانی شدند و جنایت سبزوار اتفاق افتاد.

 
امام جمعه شهرستان شهربابک با بیان اینکه کوتاهی و یا غفلت برخی پدران و مادران و مسائلی از قبیل اعتیاد و معیشت زندگی، آنان را سرگرم کرده و از تربیت صحیح بازداشته است، افزود: خانواده‌ها در پرورش عناصری همچون جنایت سبزوار و نقش محوری را دارند اما عوامل دیگری هم در آن دخیل است.
 
وی بیان کرد: با وجود این که شهید الداغی دستش خالی بوده و طرف مقابل صلاح سرد داشت ترسی بر او غلبه نکرد و این نشانه احساس تکلیف هر ایرانی غیرتمند است.
 
حجت‌الاسلام انصاری اظهار کرد: جامعه ایران که جامعه‌ پاک، شیعی و پیرو مکتب اهل بیت است اما این خروجی و جنایت‌ها استثنا است و علت آن کوتاهی خانواده‌ها و عوامل بیرونی است.
 
وی تصریح کرد: نیروی‌های انتظامی و دادستانی پای کار امر به معروف و نهی از منکر هستند اما گاهی ضعف قانون و خلأهای قانونی باعث می‌شود که پشتیبانی شایسته‌ای از آمران به معروف و ناهیان از منکر نشود.
 
وی با اشاره به اینکه برخی از سلبریتی ها در بعضی از مسائلی که به آنان ارتباط ندارد دخالت می‌کنند اما سکوت برخی از آنان در خصوص اتفاق سبزوار ذات آنان را می‌رساند، گفت: البته در بین آنان افراد با غیرت و کسانی که از غیرت این شهید پشتیبانی کنند وجود دارد اما آنانی که دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند طبیعی است که یا اصلا موضع نمی‌گیرند و یا بسیار ضعیف و به نفع خودشان موضع می‌گیرند.
 
امام جمعه شهرستان شهربابک با بیان اینکه اگر در اغتشاشات پاییز چند نفر از عوامل این ناامنی‌ها اعدام نشده بودند اوضاع خیلی بدتر از این بود، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی در برخورد قاطع با این‌گونه اتفاقات، در این حادثه هم باید با عاملان آن با قاطعیت برخورد شود تا جان بیشتری حفظ شود.
 
وی بیان کرد: اغتشاشات پاییز نقش پشتیبانی داشته و خیلی‌ها را پای کار آورد و با پشتیبانی‌های دشمنان، افراد تبهکار جرئت و گستاخی بیشتری پیدا کردند، اما قاطعیت قوه قضاییه می‌تواند در پیشگیری از بروز این وقایع جلوگیری کند.
 
حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در خصوص دو‌ نعمت گرانبهای سلامتی و امنیت، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت دغدغه همه مردم ایران است و حتی آنانی که مقید به دین و امور شرعی نباشند می‌خواهند اینجا زندگی کنند و همه خواستار برخورد با خاطیان و حفظ امنیت هستیم.

انتهای پیام/ شهربابک 




با عاملان حادثه سبزوار با قاطعیت برخورد شود

منبع:آرمـان
? با عاملان حادثه سبزوار با قاطعیت برخورد شود