با حرکت در مکتب سردار دل‌ها زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد

امام‌جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان گفت: دشمن می‌داند اگر مردم در مکتب سردار دلها حرکت کنند زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد لذا به‌دنبال حاشیه‌سازی و ترورهاست. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام یاور نجم‌الدینی امام‌جمعه بخش طغرالجرد در جمع یاران و دوستداران سردار دل‌ها در کوهبنان با استناد به آیات و روایات گفت: […]

امام‌جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان گفت: دشمن می‌داند اگر مردم در مکتب سردار دلها حرکت کنند زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد لذا به‌دنبال حاشیه‌سازی و ترورهاست.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام یاور نجم‌الدینی امام‌جمعه بخش طغرالجرد در جمع یاران و دوستداران سردار دل‌ها در کوهبنان با استناد به آیات و روایات گفت: سردار دل‌ها منتظر شهادت بود و کسی که در طریق‌الشهدا حرکت کند، در مکتب حاج قاسم در انتظار شهادت است.

وی ابراز کرد: زیباترین و کامل‌ترین ارتباط در حقیقت ارتباط اولیاء و انبیاء الهی با انسان‌هاست که این ارتباط بر اساس محبت، شفقت و مهربانی است.

امام جمعه طغرالجرد افزود: کسانی که در مکتب سردار دل‌ها قرار بگیرند با شهادت عاقبت‌بخیر می‌شوند تعدادی در جنگ و تعدادی در دوران حال عاشق سردار دل‌ها شدند و با شهادت به آرزوی خود رسیدند.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی برای کسی کار شخصی انجام نداده که محبوب قلوب همگان شده است، اما سردار ایمان و باورش به خدا صددرصد بود و همواره به حضرت زهرا(س)  تمسک و توسل داشت و در مکتب علوی و فاطمی تربیت شد.

حجت‌الاسلام نجم‌الدینی گفت: شهید سلیمانی عملش صالح، نیک و خدایی بود برای والدینش احترام خاصی قائل بود همواره بر دست مادرش بوسه می‌زد بنابراین با دعای خیر پدر و مادر به این درجه از عزت رسید و عاقبت بخیر شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری کنار پیکر سردار دل‌ها گریه می‌کند و اشک می‌ریزد چون حاج قاسم در مسیر حق و ولایت بود.

امام‌جمعه طغرالجرد با استناد به حکمت ۴۸۹ نهج البلاغه افزود: چون دنیا پیش شهید سلیمانی کوچک بود، زندگی ساده‌ای داشت، همواره پیش‌قدم و در خط مقدم بود، اهل سکوت بود و در حد نیاز حرف می‌زد، اهل صله‌رحم و اهل عمل بود، انسانی متواضع بود اما در برابر دشمن مقاوم و سرسخت بود به اوج عزت رسید.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی اهل جنجال  نبود، همواره سرباز ولایت بود و برای مکتب اهلبیت کار می‌کرد، هر چه می‌گفت؛ عمل می‌کرد، محبوب دل‌ها شد و به بالاترین رتبه یعنی شهادت در راه خدا رسید و عزتمند شد.

حجت‌الاسلام نجم الدینی افزود: دشمن می‌داند اگر مردم در مکتب سردار دل‌ها حرکت کنند زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد بنابراین به‌دنبال حاشیه‌سازی و ترورهاست.

وی تآکید کرد: با مکتب سردار دل‌ها می‌توانیم به فرهنگ فاطمی، علوی و مهدوی برسیم و با فراهم کردن زمینه ظهور سعادتمند شویم.

انتهای پیام/س




با حرکت در مکتب سردار دل‌ها زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد

منبع:آرمـان
? با حرکت در مکتب سردار دل‌ها زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد