با توسعه زیرساخت‌های آموزشی باید مهارت آموزی مورد توجه قرار گیرد

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: با توسعه زیرساخت های آموزشی باید بر موضوع مهارت آموزی و استفاده بهینه از این فضا ها تمرکز کرد. به گزارش فت فتو؛ سید مهدی طبیب زاده، در آیین افتتاح مدرس “ایران‌من ۹۴” در شهرستان جیرفت، گفت: الگویی که پویش «ایران من» برای احداث مدارس ایجاد کرده، باعث شکل گرفتن […]

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: با توسعه زیرساخت های آموزشی باید بر موضوع مهارت آموزی و استفاده بهینه از این فضا ها تمرکز کرد.

به گزارش فت فتو؛ سید مهدی طبیب زاده، در آیین افتتاح مدرس “ایران‌من ۹۴” در شهرستان جیرفت، گفت: الگویی که پویش «ایران من» برای احداث مدارس ایجاد کرده، باعث شکل گرفتن پویشی مشابه در استان کرمان با محوریت اتاق بازرگانی به نام پویش «کرمان دانا» شده است و این پویش توانسته راه و روش نیک مدرسه‌سازی را به ما بیاموزد.

طبیب‌زاده، افزود: پیشرفت این پویش در امر مدرسه سازی غیر قابل باور و مشارکت خیران بی نظیر و امیدوار کننده بوده بطوریکه باعث ترغیب فعالان اقتصادی برای انجام کارهای نیک بزرگتر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان ادامه داد: امسال بیش از ۶۰۰ هزار نفر داوطلب در کنکور علوم پزشکی شرکت کردند اما از این تعداد تنها ۲۰ هزار نفر می‌توانند در رشته مورد علاقه خود قبول شوند و مابقی از راهیابی به دانشگاه باز می مانند به همین دلیل نیاز است همه مسئولان و خیران، موضوع مهارت آموزی را در دستور کار قرار دهند.

 رئیس اتاق کرمان افزود: در تعریف جدید یونسکو، از سواد به عنوان توانایی تغییر زندگی با استفاده از دانسته ها و آموخته ها یاد شده به همین دلیل باید مهارت‌آموزی سرلوحه امور پویش های ایران من و کرمان دانا قرار گیرد.

گفتنی است مدارس ایران من۹۴ و ایران‌من ۱۰۷ در جیرفت افتتاح شدند.




با توسعه زیرساخت‌های آموزشی باید مهارت آموزی مورد توجه قرار گیرد

منبع:بــرنا
?
با توسعه زیرساخت‌های آموزشی باید مهارت آموزی مورد توجه قرار گیرد