با توجه به شرایط کرونایی جلسات عزاداری در فضای باز برگزار شود/۱۷۰ مجلس عزا هم اکنون توسط مردم ولایی منوجان برپا شده است

جمشید سراجی فرماندار منوجان گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم جلسات عزاداری در فضای باز ، با رعایت فاصله گذاری،استفاده از ماسک،وعدم حضور بیماران کرونایی برگزار شود. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هیآت مذهبی شهرستان منوجان جهت نظم وانسجام برای بهتر برگزار شدن برنامه های عزاداری […]

جمشید سراجی فرماندار منوجان گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم جلسات عزاداری در فضای باز ، با رعایت فاصله گذاری،استفاده از ماسک،وعدم حضور بیماران کرونایی برگزار شود.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هیآت مذهبی شهرستان منوجان جهت نظم وانسجام برای بهتر برگزار شدن برنامه های عزاداری سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با حضور سراجی فرماندار شهرستان منوجان، حجت الاسلام رضوانی امام جمعه ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از رؤسای هیآت، بانیان مجالس و مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان منوجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار ، حجت الاسلام رضوانی امام جمعه  و رئیس ادارۀ تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان ضمن تشریح جایگاه وعظمت کار مهم هیآت مذهبی در طول تاریخ تشیع وصیانت از مکتب انسان ساز عاشورا ، پیرامون هرچه باشکوه برگزار شدن مجالس عزای سید الشهداء(ع) در سطح شهرستان منوجان وبخش آسمینون هم اندیشی وبرنامه ریزی شد.

فرماندار منوجان در در این جلسه گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم جلسات عزاداری در فضای باز، با رعایت فاصله گذاری،استفاده از ماسک،وعدم حضور بیماران کرونایی برگزار شود.

در این جلسه با نظر هیئت های مذهبی شهرستان، مقرر گردید جلسات با شور حسینی و نظم ،رعایت حقوق شهروندان ، توجه به بهداشت در پذیرایی، پخت و توزیع نذورات، رعایت موارد ترافیکی و هماهنگی کامل با نیروی های انتظامی و امنیتی برگزار شود.

حجت الاسلام پوراسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان در این جلسه گفت : مردم دلدادۀ اهل بیت (علیهم السلام) در شهرستان منوجان امسال استقبال بی‌نظیری از مجالس عزای ماه محرم داشته اند ،از مرکز شهر تا أقصی نقاط روستایی شهرستان ۱۷۰ مجلس عزا هم اکنون توسط مردم ولایی این شهرستان برپا شده است.

انتهای پیام/محمدی




با توجه به شرایط کرونایی جلسات عزاداری در فضای باز برگزار شود/۱۷۰ مجلس عزا هم اکنون توسط مردم ولایی منوجان برپا شده است

منبع:آرمـان
? با توجه به شرایط کرونایی جلسات عزاداری در فضای باز برگزار شود/۱۷۰ مجلس عزا هم اکنون توسط مردم ولایی منوجان برپا شده است