با تامین زیرساخت‌ها و ایمنی ورزشگاه‌های کرمان، مسابقات با حضور تماشاگر خواهد بود

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هدف استان تامین امنیت تماشاگران در مسابقات فوتبال است، گفت: تلاش استان بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شوند. علی اسدی سوم اردیبهشت ماه در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هدف استان تامین امنیت تماشاگران در مسابقات فوتبال است، گفت: تلاش استان بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شوند.

علی اسدی سوم اردیبهشت ماه در ارتباط با برگزاری بدون حضور تماشاگرِ بازی تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان اظهار کرد: همه تلاش مجموعه استان و استانداری کرمان برای مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال، برگزاری شایسته این مسابقات است.

وی گفت: علی‌رغم تلاش کمیسیون‌های امنیتی و ورزشی استان و تاکید بر تامین زیرساخت مناسب از سوی باشگاه‌ها جهت برگزاری مسابقات، اما ظاهرا باشگاه‌ها عزمی برای رفع مشکلات و موانع ایمنی و امنیتی ندارند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ‌کرمان ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که بازی‌ با حضور تماشاگر برگزار شود و به همین‌ منظور نیروهای نظارتی و انتظامی بررسی از مجموعه شرایط ورزشگاه داشتند که مشخص شد برای رفع مشکلات و موانع، کاری انجام نشده است.

اسدی تصریح کرد: تلاش استانداری بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات فوتبال است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شوند.

وی گفت: بحث گیت‌های ورود و خروج و امکان کنترل بلیت‌های فروخته شده از حداقل‌ترین و بدیهی‌ترین نکاتی است که باید رعایت شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اظهار کرد: در بازی مس کرمان و پرسپولیس، دو برابر ظرفیت ورزشگاه تماشاگر حضور پیدا کردند و جمعیت زیادی پشت درها ماندند که بی‌تدبیری بود.

اسدی گفت: مصوبه شورای تامین استان را گرفته‌ایم که بر وضعیت باشگاه‌ها نظارت شود. ما ایمنی و امنیت تماشاگران را در نظر داریم.

انتهای پیام




با تامین زیرساخت‌ها و ایمنی ورزشگاه‌های کرمان، مسابقات با حضور تماشاگر خواهد بود

منبع: ایـسنا
? با تامین زیرساخت‌ها و ایمنی ورزشگاه‌های کرمان، مسابقات با حضور تماشاگر خواهد بود