با انقلاب انتخابات و تعیین سرنوشت را درک کردیم

شهروند کرمانی در کنار صندوق رأی از انتخابات غیر مردمی در زمان پهلوی نام برد و گفت: قبل از انقلاب انتخابات را درک نکردیم زیرا منتخبان از سوی بیگانگان منصوب می‌شدند. علی نصیرنیا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص انتخابات و علت  حضورش در شعب اخذ رأی برای انتخاب […]

شهروند کرمانی در کنار صندوق رأی از انتخابات غیر مردمی در زمان پهلوی نام برد و گفت: قبل از انقلاب انتخابات را درک نکردیم زیرا منتخبان از سوی بیگانگان منصوب می‌شدند.

علی نصیرنیا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص انتخابات و علت  حضورش در شعب اخذ رأی برای انتخاب فردی اصلح، عنوان کرد: این شرایط امروز و اراده مردم نسبت‌به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در سایه فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود را به ملت فهیم ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم که در پناه خداوند متعال همه ما مردم ایران بتوانیم به کمک یکدیگر میهن خودمان را آباد، مقتدر و سرافرازانه بسازیم.

این شهروند کرمانی اذعان کرد: این شهروند کرمانی به شرایط انتخابات در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت:  صراحتاً عرض می‌کنم که پیش از انقلاب انتخاباتی نبود، زیرا من در سال ۵۷ سنم ۲۷ سال بود و بسیار واضح بود که چه شرایطی در آن زمان وجود داشت زیرا من دوره دانشجویی خود را در آن سال‌ها طی کرده بودم.

نصیرنیا ادامه داد: ما انتخابات را قبل از انقلاب در دوران پهلوی درک نکردیم زیرا در آن زمان نمایندگان مجلس، منتخب مردم نبودند و حتی دلسوزان  کشور ایران و ایرانی جماعت هم نبودند، زیرا در آن زمان کسانی انتخاب می‌شدند یا به مجلس راه پیدا می‌کردند که یا به وسیله سفارت‌خانه‌های بیگانگان تعیین می‌شدند و یا افراد متمکن و متولی بودند که در اختیار شاه و یا درباریان خاندان پهلوی بودند.

وی اذعان کرد: وقتی امروز به عرصه‌های مختلف حضور نگاه می‌کنیم، شاهدیم که مردم در سرنوشت خودشان مشارکت دارند و نقش‌آفرین هستند، برخی‌ معارضین و بدخواهان چیزهایی را مطرح می‌کنند که این افرادی وارد میدان شده و انتخاب می‌شوند از قبل انتخاب شده‌اند، اما  این مصداق‌ها درست نیست.

این شهروند کرمانی  با بیان اینکه مردم ایران مقتدرانه طی دوران انقلاب در صحنه بوده‌اند، تأکید کرد: مردم بعد از انقلاب و در این دوران با هدایت درست مقام معظم رهبری خودشان نمایندگانشان را انتخاب می‌کنند و این از کلام سردار سلیمانی هم مشهود بود که عنوان می‌کرد؛ «مردم کرمان در کنار ولایت بایستند» و این حضور می‌تواند صحنه بسیار خوبی را از پشتیبانی نظام مقدس انقلاب اسلامی‌ و حمایت از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری  توسط مردم باشد. 

نصیرنیا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم ادای دین خودمان را نسبت به خون شهیدان علی‌الخصوص سرور بزرگ مقاومت  ادا کنیم و این امر بدون حضور پرشور در صحنه امکان‌پذیر نیست.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




با انقلاب انتخابات و تعیین سرنوشت را درک کردیم

منبع:آرمـان
? با انقلاب انتخابات و تعیین سرنوشت را درک کردیم