با اعتقاد و ایمان راسخ به شعار اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی،بر مشکلات غلبه نمودیم

احمد محمدی شهردار کوهبنان در جمع نمازگزاران روز جمعه به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام مجموعه شهرداری پرداخت. به گزارش خبرنگار راه  آرمان احمد محمدی شهردار کوهبنان درجمع نمازگزاران روز جمعه اقدامات انجام شده و در دست اقدام مجموعه شهرداری پرداخت. احمد محمدی بیان کرد:به دلیل سو مدیریت در دوران […]

احمد محمدی شهردار کوهبنان در جمع نمازگزاران روز جمعه به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام مجموعه شهرداری پرداخت.

به گزارش خبرنگار راه  آرمان احمد محمدی شهردار کوهبنان درجمع نمازگزاران روز جمعه اقدامات انجام شده و در دست اقدام مجموعه شهرداری پرداخت.

احمد محمدی بیان کرد:به دلیل سو مدیریت در دوران گذشته شهرداری با مشکلات عدیده ای روبه رو بود و  نمونه بارز آن کارخانه آسفالت شهرداری بود که همه از راه افتادن مجدد آن نا امید بودن ولی با عزم جدی و تکیه بر توان داخلی و توجه قرار دادن شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی توانستیم کارخانه آسفالت را مجدد راه اندازی نماییم.

شهردار کوهبنان گفت :درخواست های متعدد و به حق مردم از شورای ششم آسفالت معابر بود که با عزم جدی برنامه نهضت آسفالت در  دستور کار قرار گرفت.
محمدی گفت ان شاءالله تا پایان سال ۱۵۰هزار متر مربع آسفالت خواهد شد.

شهردار کوهبنان افزود : همشهریان با پرداخت سهم همیاری خود می‌توانند از این موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را برده و کوچه های خود را آسفالت نمایند.

 محمدی در قسمت دیگر از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در زمینه شهرسازی پرداخت و گفت با توجه به کاهش آمار بیماری منحوس کرونا بهسازی فضای سبز شهری در دستور کار قرار گرفت و پارک های محلات آماده استفاده همشهریان قرار گرفت.

احمدمحمدی در قسمت پایانی سخنان خود گفت:در پایان سال گذشته توانستیم درجه شهرداری کوهبنان را  بعداز ۲۵سال ارتقا بدیم و درجه شهرداری از ۵به ۶ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/کوهبنان
 




با اعتقاد و ایمان راسخ به شعار اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی،بر مشکلات غلبه نمودیم

منبع:آرمـان
? با اعتقاد و ایمان راسخ به شعار اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی،بر مشکلات غلبه نمودیم