با اجرای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام ) می‌بخشم،آزاد شدند

دکتر فرحبخش رییس دادگستری زرند گفت: در پویش مردمی به “عشق امام حسین (علیه السلام ) می بخشم “در تا کنون ۴ نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد در شهرستان زرند آزاد و به کانون خانواده بازگشته‌اند. به گزارش فت فتواز کرمان :دکتر فرحبخش رییس دادگستری ومسئول بسیج حقوقدانان سپاه زرند با تسلیت […]

دکتر فرحبخش رییس دادگستری زرند گفت: در پویش مردمی به “عشق امام حسین (علیه السلام ) می بخشم “در تا کنون ۴ نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد در شهرستان زرند آزاد و به کانون خانواده بازگشته‌اند.

به گزارش فت فتواز کرمان :دکتر فرحبخش رییس دادگستری ومسئول بسیج حقوقدانان سپاه زرند با تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها)  زرند گفت:با حمایت و همراهی مردم حسینی شهرستان زرند در پویش مردمی به “عشق امام حسین  (علیه السلام ) می بخشم “در روزهای عزاداری سالار و سرور شهیدان ایام شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها)   تا کنون  ۴  نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد در شهرستان زرند آزاد و به کانون خانواده بازگشته‌اند.

وی افزود :۲زندانی به همت خانواده معززشهید مدافع حرم علی عظیمی همزمان با سالگرد شهادت این شهید و۲زندانی جرایم غیر عمد با حمایت مردم شهرستان زرند وبا پویش به عشق امام حسین (علیه السلام ) می بخشم به آغوش خانواده بازگستند .

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند نیز ابراز امیدواری کرد:با شرکت حداکثری همشهریان  در این پویش شاهد آزادی کلیه زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی در شهرستان زرند خواهیم بود.

روابط عمومی و دبیر خانه شورای پیشگیری از وقوع بزه دادگستری شهرستان زرند وکانون بسیج حقوق دانان سپاه زرند




با اجرای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام ) می‌بخشم،آزاد شدند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? با اجرای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام ) می‌بخشم،آزاد شدند