باید مقابل پرسپولیس جبران کنیم/ هیچ کس از خارجی مس خبر ندارد!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پرسپولیس در بهترین فرم خودش است اما می خواهیم جبران کنیم. به گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: ابتدا سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران به ویژه استان کرمان تسلیت […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پرسپولیس در بهترین فرم خودش است اما می خواهیم جبران کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: ابتدا سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران به ویژه استان کرمان تسلیت گفته و هفته مقاومت را گرامی می‌دارم. همچنین سال نو میلادی را خدمت همه مسیحیان کشور به‌خصوص ورزشکارانی که در کشورمان هستند و اگر بخواهم خاص صحبت کنم شیمبا و هاروت آبراهامیان تبریک می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: می‌خواهم درباره سو تفاهمی که در نشست خبری قبلی ایجاد شد بگویم که هیچ وقت بی‌ادبی و توهین به مردم خوب رفسنجان و عزیزان رسانه نکرده و نمی‌کنم. اگر سو تفاهمی پیش آمده همه ساکت الهامی را می‌شناسند و می‌دانند به حدی شجاعت دارم که عذرخواهی کنم. منظور من از به کار بردن آن جملات، اهالی رسانه و مردم خوب شهر نبودند. می‌دانید منظور من چه کسانی بودند و اگر باز هم سو تفاهم شده معذرت می‌خواهم.

سرمربی مس رفسنجان سپس به دیدار با پرسپولیس پرداخت و گفت: آنها در بهترین فرم خود هستند. ما هم در شرایطی هستیم که باید جبران کنیم. با احترام به پرسپولیس مجبوریم دل هواداران را به دست بیاوریم و یک بازی باکیفیت انجام بدهیم‌. این موضوع دلیل بر ضعیف بودن حریف نیست بلکه تیم بسیار خوبی است. کادرفنی بسیار مجرب، باکلاس و فنی‌ای دارد اما با توجه به شرایطی که داریم مجبور و محکوم هستیم فردا برای شادی هواداران بازی کنیم. هرچند از لحاظ کیفیت فوتبالی مشکل نداشتیم اما از لحاظ امتیازی خیلی عقب هستیم.

ساکت الهامی از اتفاقی عجیب در تیمش خبر داد و گفت: مصدوم داریم و محروم‌شده هم داریم. هیچکس از علی عدنان خبر ندارد و گویا رفته است. ما بالای سه، چهار نفر مصدوم داریم. کسانی که بازی می‌کنند، قطعا لایق بازی‌کردن هستند.

کد خبر ۵۹۸۱۵۱۷




باید مقابل پرسپولیس جبران کنیم/ هیچ کس از خارجی مس خبر ندارد!

منبع: مــهر
? باید مقابل پرسپولیس جبران کنیم/ هیچ کس از خارجی مس خبر ندارد!