باید ازسد نساء آب شرق استان کرمان تامین شود

استاندار کرمان گفت: آب شرب چهار شهرستان شرقی باید از سد نساء تامین شود که خط انتقال و تصفیه‌خانه در مصوبات پروژه‌های سفر رئیس جمهور آمده است. محمدمهدی فداکار  پنج شنبه ۱۶ تیر ماه در سفر به بم و در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شرق استان در پروژه‌های سفر ریاست […]

استاندار کرمان گفت: آب شرب چهار شهرستان شرقی باید از سد نساء تامین شود که خط انتقال و تصفیه‌خانه در مصوبات پروژه‌های سفر رئیس جمهور آمده است.

محمدمهدی فداکار  پنج شنبه ۱۶ تیر ماه در سفر به بم و در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شرق استان در پروژه‌های سفر ریاست جمهوری پیشنهاد دادیم، اما، چون پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد ندارد، در بخش اول پروژه‌ها مصوب نشد که در حال پیگیری هستیم تا در نشستی با معاون اول رییس جمهور به مجموع پروژه‌ها اضافه شود.

به گفته او بیمارستان برای شهر بم یک ضرورت است و حتما پیگیری می‌شود و امیدواریم به نتیجه برسد.

استاندار کرمان گفت: آب شرب چهار شهرستان شرقی باید از سد نساء تامین شود که خط انتقال و تصفیه‌خانه در مصوبات پروژه‌های سفر رئیس جمهور آمده و امیدواریم مشکل آب شرب این منطقه حل شود.

فداکار بر مکانیزه کردن کشاورزی برای کاهش فشار به سفره‌های آب زیرزمینی، ذخیره آب و توسعه صنعت در این منطقه تاکید کرد.

استاندار کرمان گفت: برای وام‌های قبل از زلزله امیدواریم در سفر ریاست جمهوری بتوانیم راه حلی پیدا کنیم تا گرفتاری مردم در دریافت تسهیلات و یا ضامن برطرف شود.

به گفته او شهر توان، ظرفیت و امکانات برای توسعه بیشتر را دارد، خیلی از دعوا‌های سیاسی و جناحی معمول در بم جایی نداشته و توسعه حرف اول را می‌زند و ما به حسب وظیفه پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات هستیم.

استاندار کرمان گفت: با توجه به تک محصولی بودن شهرستان بم، به بحث فرآوری، صادرات و بسته بندی و ورود بخش خصوصی باید توجه کنیم.

او می گوید:برای بعد از برداشت محصول باید فکری کرد تا سرمایه یک سال تلاش کشاورزان و باغداران هدر نرود.

محمد برزنگ فرماندار بم نیز در این نشست به سفر‌های استانی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: کمک به ارتقای زیرساخت‌ها بهداشتی و درمانی، تکمیل خط انتقال آب شرب شهرستان‌های شرقی از سدنساء و بخشودگی وام‌های قبل از زلزله مهمترین مسائلی است که در سفر هیات دولت به کرمان باید مطرح کرد.

 استاندار کرمان بدو ورود به شهرستان بم مورد استقبال امام جمعه و فرماندار قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کرد.

فت فتو کرمان کرمان




باید ازسد نساء آب شرق استان کرمان تامین شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? باید ازسد نساء آب شرق استان کرمان تامین شود