بانک‌ها، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی را در مسیر تولید دارند

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان، بیشترین مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در حوزه‌های بانکی، بیمه و مالیات دانست. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی در شهر کرمان افزود: در پی دعوت برخی فعالان اقتصادی از دستگاه قضا برای بازدید از پروژه‌ها و آشنایی با مشکلات موجود، […]

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان، بیشترین مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در حوزه‌های بانکی، بیمه و مالیات دانست.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی در شهر کرمان افزود: در پی دعوت برخی فعالان اقتصادی از دستگاه قضا برای بازدید از پروژه‌ها و آشنایی با مشکلات موجود، زمینه بازدید از چند واحد صنعتی در شهر چترود و شمال کرمان فراهم شد.

وی ادامه داد: راه اندازی شهرک صنعتی به همت جمعی از جوانان متدین شایسته تقدیر است و نشان می‌دهد که زمینه‌های گسترده‌ای به منظور اشتغال زایی و تولید در کشور و استان کرمان وجود دارد.

حجت الاسلام حمیدی یادآور شد: طی سال جاری ۲۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان با ۸۱ مصوبه و بررسی ۶۵ پرونده برگزار و به مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و فعالان اقتصادی رسیدگی شده است.

وی همچنین تاکید کرد: تلفیق دیدگاه‌های ارزشی با فعالیت‌های اقتصادی در قالب مساجد، امکان‌پذیر است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و اشتغال، از اولویت‌های اصلی قوه قضائیه به شمار می‌رود، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه قضائی بتواند نقش خود در حمایت از بخش‌های صنعتی و تولیدی به ویژه تولیدکنندگان ولایی، ارزشی و انقلابی را ایفا کند.

کد خبر ۵۶۴۶۹۸۲




بانک‌ها، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی را در مسیر تولید دارند

منبع: مــهر
? بانک‌ها، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی را در مسیر تولید دارند