بانوی بافتی ۸ قطعه شیء تاریخی به میراث‌فرهنگی شهرستان اهدا کرد

نذیر کرمان/کرمان مدیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: بانویی اهل شهرستان بافت هشت قطعه شیء تاریخی را به پایگاه حفاظت این شهرستان اهدا کرد. علی نجفی‌نژاد امروز ۱۲ مهرماه با اشاره به اینکه قدمت این اشیا که از جنس سفال هستند به هزاره سوم قبل از میلاد برمی‌گردد، اظهار کرد: خوشبختانه این اقدامات در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: بانویی اهل شهرستان بافت هشت قطعه شیء تاریخی را به پایگاه حفاظت این شهرستان اهدا کرد.

علی نجفی‌نژاد امروز ۱۲ مهرماه با اشاره به اینکه قدمت این اشیا که از جنس سفال هستند به هزاره سوم قبل از میلاد برمی‌گردد، اظهار کرد: خوشبختانه این اقدامات در راستای تمهیدات اطلاعاتی، تشویق مردم بومی و همچنین جلب مشارکت‌های اجتماعی در این منطقه بوده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند اشیاء تاریخی خود را به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تحویل دهند تا این اشیاء تاریخی به نام شخص یا خانواده آنها نگهداری و در معرض نمایش عموم قرار بگیرد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بافت خاطرنشان کرد: شهرستان بافت دارای ۱۰۰ بنای تاریخی، محوطه باستانی و ۱۶ اثر ثبت ملی است که در طول سال میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان قرار دارند.

انتهای پیام




بانوی بافتی ۸ قطعه شیء تاریخی به میراث‌فرهنگی شهرستان اهدا کرد

منبع: ایـسنا
? بانوی بافتی ۸ قطعه شیء تاریخی به میراث‌فرهنگی شهرستان اهدا کرد