بانوان و مادران، عمود خیمه نهاد خانواده هستند/نگاه غرب به زن نگاهی ابزاری است

امام جمعه رودبارجنوب گفت: از نظر دین مبین اسلام هیچ فرقی بین زن و مرد وجود ندارد، بانوان و مادران، عمود خیمه نهاد خانواده هستند. حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و امام خمینی(ره)اظهار کرد: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی ها و خصوصیات […]

امام جمعه رودبارجنوب گفت: از نظر دین مبین اسلام هیچ فرقی بین زن و مرد وجود ندارد، بانوان و مادران، عمود خیمه نهاد خانواده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و امام خمینی(ره)اظهار کرد: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که اگر بتوان سیره حضرت را بخوبی برای مردم جهان ترسیم کرد الگوی مناسب و عملی در زندگی بانوان جهان است.

 
وی در ادامه به جایگاه زن در دین اسلام اشاره کرد و افزود: از نظر دین مبین اسلام هیچ فرقی بین زن و مرد وجود ندارد، بانوان و مادران، عمود خیمه نهاد خانواده هستند.
 
امام جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: نهاد خانواده بود که دفاع مقدس را خلق کرد و شهدای نظیر سردار سلیمانی،شهید کاظمی ها،شهید باکری ها،شهید طهرانی مقدم ها،شهید صیاد شیرازی ها را تربیت کرد و تحویل جامعه داد،که رکن اصلی آن زنان هستند. 
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش تصریح کرد: از صدر اسلام زنان در صحنه بودند و در هشت سال دفاع مقدس با پیشتیبانی از رزمندگان نقش اساسی را ایفا کردند.
 
امام جمعه رودبارجنوب گفت: از نظر علمی زنان هیچ فرقی با مردان ندارد و آمار ۵۴ درصدی دانشجویان دختر در دانشگاه‌ها و ۳۰ درصدی متخصصین زن گواه این حرف است.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش اطهار کرد: مسأله آزادی زنان در فرهنگ غرب در برهنگی و کاهش پوشش و عفاف تعریف شده است؛ تا فرصت و مجالی برای کامجویی مردان هوس باز در اماکن مختلف فراهم شود.
 
وی، استفاده از زنان در غرب را تبلیغاتی و ابزاری دانست و افزود: نگاه ابزاری سرمایه داران به زن در فروشگاهها برای تبلیغ اوج «تحقیر زن در غرب» است.
 
انتهای خبر/پ




بانوان و مادران، عمود خیمه نهاد خانواده هستند/نگاه غرب به زن نگاهی ابزاری است

منبع:آرمـان
? بانوان و مادران، عمود خیمه نهاد خانواده هستند/نگاه غرب به زن نگاهی ابزاری است