بانوان سرپرست خانوار جنوب کرمان به اردوی فرهنگی تفریحی شمال کشور اعزام شدند

جمعی از بانوان موفق سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت بهزیستی شهرستان‌های جیرفت، قلعه گنج و کهنوج به اردوی فرهنگی تفریحی شمال کشور اعزام شدند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان هدف ازاین اردو که به مدت یک هفته در مجتمع شهید […]

جمعی از بانوان موفق سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت بهزیستی شهرستان‌های جیرفت، قلعه گنج و کهنوج به اردوی فرهنگی تفریحی شمال کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان هدف ازاین اردو که به مدت یک هفته در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، ارتقای سلامت روان بانوان سرپرست خانوار و فرزندانشان و تقویت مهارت‌های اجتماعی آنان است.

شایان ذکر است پیش از اعزام به اردو،این بانوان در طی جلسه‌ای با حضور کارشناسان دفتر توانمند سازی معاونت اجتماعی بهزیستی کرمان شرکت کردند.

در این جلسه بر یادگیری و رعایت اصول و مقررات برنامه‌های گروهی، تمرکز بر تقویت مهارتهای اجتماعی و مشارکت فعال بانوان و فرزندانشان در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اردوگاه تاکید شد.

انتهای پیام/




بانوان سرپرست خانوار جنوب کرمان به اردوی فرهنگی تفریحی شمال کشور اعزام شدند

منبع:آرمـان
? بانوان سرپرست خانوار جنوب کرمان به اردوی فرهنگی تفریحی شمال کشور اعزام شدند