باند مخوف راهزنی و سرقت در جنوب و شرق کرمان منهدم شد

جیرفت – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند مخوف راهزنی و سرقت در جنوب و شرق کرمان توسط فرماندهی انتظامی چند شهرستان این استان خبر داد. به گزارش فت فتو، سرهنگ ناظری روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: این باند یکی از باندهای مخوف […]

جیرفت – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند مخوف راهزنی و سرقت در جنوب و شرق کرمان توسط فرماندهی انتظامی چند شهرستان این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ ناظری روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: این باند یکی از باندهای مخوف بود که در مناطق جنوبی و شرقی کرمان اقدام به سرقت ‌و راهزنی می کرد که با همکاری فرماندهی انتظامی چند شهرستان این استان در نطفه خفه شد.

فرمانده انتظامی کرمان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی تمامی سازمان های مسئول است، تصریح کرد: امنیت امروز مرهون ایثارگری شهدا و دستگاه های متولی است.

ایجاد صنایع و کارخانجات در جنوب و شرق استان کرمان 

فرمانده انتظامی کرمان خواستار ایجاد صنایع و کارخانجات در جنوب و شرق این استان شد و گفت: ایجاد صنایع و کارخانجات زمینه اشتغالزایی و امنیت پایدار مناطق را فراهم می کند.

وی افزود: امنیت استان کرمان به شرق و جنوب وابسته است لذا ایجاد کارخانجات و صنایع زمینه اشتغال و امنیت پایدار را فراهم می کند.

سردار ناظری به ظرفیت های کشاورزی منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: زمینه ایجاد صنایع در کنار بخش کشاورزی نقش مهمی در رونق اشتغالزایی، رونق اقتصادی و امنیتی این منطقه دارد. 

وی به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: زمینه اشتغال با رویکرد دانش بنیان باید فراهم شود تا بتوانیم امنیت مطلوب امروز را ثبت و ضبط و پایدار کنیم.

رویکرد پلیس هوشمند و ارتقا پلیس 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از ارکان استوار نظام را نیروی انتظامی می دانند، گفت: فرماندهی کل انتظامی در سنوات گذشته با رویکرد پلیس هوشمند و ارتقا پلیس در بخش های مختلف به عنوان یکی از ارکان استوار امنیت کشور نقش آفرینی کرده اند.

انتخاب فرمانده انتظامی سابق جیرفت به عنوان مشاور فرمانده انتظامی در امور جنوب کرمان 

سردار ناظری از انتخاب سرهنگ رضا محمدرضایی فرمانده سابق انتظامی شهرستان جیرفت به عنوان مشاور فرمانده انتظامی استان کرمان در امور جنوب خبر داد و گفت: عملکرد و توجه سرهنگ محمدرضایی قابل تقدیر است.

وی افزود: در زمان فرماندهی سرهنگ محمدرضایی باندهای مخوف متلاشی، گروگان گیرها دستگیر و اقدامات مهمی با حضور میدانی وی انجام شد.

وی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی سرهنگ محمدرضایی ۲ انتخابات بزرگ پرتنش و التهاب را بدون هیچ مشکلی پشت سرگذاشتیم.

مردمی بودن خصوصیت پلیس ایرانی است 

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت نیز گفت: تفاوت پلیس ایرانی با سایر کشورهای دیگر مردمی بودن و اعتماد مردم به پلیس به عنوان پناهگاه است.

احمد بلندنظر اظهار داشت: پلیس مورد اعتماد و پناهگاه مردم است و این مهم بیانگر تراز جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: همه متولیان امر امنیت افتخار می کنند که سرباز ولایت هستند لذا باید از این فرصت برای خدمت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امنیت با همدلی و وحدت ایجاد می شود، گفت: نقشه های دشمن با وحدت و همدلی مردم و مسئولان نقش بر آب می شود.

سرپرست فرمانداری جیرفت افزود: امنیت باید وجود داشته باشند تا مردم دچار خلل نشوند لذا همه باید قدردان این امنیت باشیم.

استان کرمان از امنیت مثال زدنی برخوردار است

امام جمعه جیرفت نیز گفت: استان کرمان از امنیت مثال زدنی برخوردار است که این مهم با تلاش های شبانه روزی مجموعه شورای تامین بویژه سبزپوشان انتظامی محقق شده است. 

حجت الاسلام میثم تارم افزود: این امنیت با تلاش های جهادی مجموعه انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر دستگاه ها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت امور فرهنگی، اقتصادی و عمرانی امنیت است، از خدمات مجموعه نیروی انتظامی جهت تلاش های شبانه روزی جهادی برای ایجاد نظم و امنیت تشکر کرد. 

۵۰۰ باند مواد مخدر در جیرفت منهدم شد

فرمانده سابق انتظامی شهرستان جیرفت نیز در ادامه این آئین از انهدام ۵۰۰ باند مواد مخدر در این شهرستان طی پنج سال اخیر خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی به عملکرد پنج ساله خود اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از کشف ۷۰ فقره باندسارقین مسلح در جیرفت خبر داد و گفت: فقط یک باند، ۵۰ سرقت در جنوب و شرق داشته که دستگیری و انهدام این تعداد باند کار بسیار سختی بود.

وی افزود: طی این مدت  ۳۶۴ دستگاه انواع وسایل سرقتی کشف، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تبعه بیگانه دستگیر و ۸۰۰ نفر عاملان تیراندازی دستگیر شدند. 

فرمانده سابق انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه ۲ هزار قبضه سلاح طی پنج سال گذشته در جیرفت کشف شد، اظهار داشت: این میزان کشف اسلحه معادل ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته است.

وی افزود: کشف این میزان اسلحه سبب شده تا آمار قتل ها طی این پنج سال به ۴۰ مورد برسد.

سرهنگ محمدرضایی گفت: جیرفت در تمام شاخص های امنیتی استان همیشه برتر بود که این مهم با حمایت مسئولان استان و شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: جیرفت رتبه اول طرح های ارتقا امنیت بود و در این مدت ۲ مرتبه فرمانده نمونه استان کرمان معرفی شدم.

به گزارش فت فتو، در این آئین از خدمات سرهنگ محمدرضایی تقدیر و سرهنگ عبدلی به سمت سرپرست فرمانده انتظامی جیرفت معرفی شد.




باند مخوف راهزنی و سرقت در جنوب و شرق کرمان منهدم شد

منبع: ایرنـا
? باند مخوف راهزنی و سرقت در جنوب و شرق کرمان منهدم شد