باند قاچاق سوخت در جیرفت منهدم و ۶ نفر بازداشت شدند

جیرفت- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در برخی از استان های جنوبی کشور اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد در این شهرستان منهدم و ۶ نفر در این راستا بازداشت شدند. حسین سلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: در […]

جیرفت- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در برخی از استان های جنوبی کشور اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد در این شهرستان منهدم و ۶ نفر در این راستا بازداشت شدند.

حسین سلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: در این عملیات بیش از ۱۰۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.
این مقام قضایی شهرستان جیرفت افزود: ۶  متهم این باند شامل یک کارمند شرکت نفت، دلال، جایگاه دار سوخت و ۲ کارشناس نظام مهندسی و کشاورزی هستند که دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.
وی با بیان اینکه یک جایگاه سوخت که محل قاچاق بوده، مورد شناسایی قرار گرفت و پلمب شده است اضافه کرد: این باند توسط اقدام منسجم اطلاعاتی از سوی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته است.
این مقام قضایی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم و اساسی دستگاه قضایی در جیرفت مبارزه جدی و مستمر با پدیده شوم قاچاق است اعلام کرد: در این رابطه پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی شهرستان جیرفت تشکیل شده است و اعضای این باند به اتهام قاچاق سازمان یافته سوخت تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

سال گذشته نیز یک باند قاچاق سوخت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) منهدم شده بود.




باند قاچاق سوخت در جیرفت منهدم و ۶ نفر بازداشت شدند

منبع: ایرنـا
? باند قاچاق سوخت در جیرفت منهدم و ۶ نفر بازداشت شدند