باند قاچاق سوخت در جیرفت متلاشی و هفت نفر دستگیر شدند

جیرفت- فت فتو- باند قاچاق که سوخت را از شهرهای شمالی استان کرمان به جنوب و سمت مرز قاچاق می کرد در جیرفت متلاشی و هفت نفر نیز دستگیر شدند. احمد بلند نظر شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: هفت هزار لیتر سوخت قاچاق هم به همراه هشت دستگاه […]

جیرفت- فت فتو- باند قاچاق که سوخت را از شهرهای شمالی استان کرمان به جنوب و سمت مرز قاچاق می کرد در جیرفت متلاشی و هفت نفر نیز دستگیر شدند.

احمد بلند نظر شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: هفت هزار لیتر سوخت قاچاق هم به همراه هشت دستگاه خودرو از متهمین توقیف و خودروها راهی پارکینگ شد.

وی اضافه کرد: این باند قاچاق با این حجم سوخت از نوع گازوئیل و بنزین با همت نیروی انتظامی و با هماهنگی شورای تامین شهرستان توقیف شده است.

بلند نظر با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت ادامه خواهد داشت اضافه کرد: تمامی محورهای خروجی و منتهی به شهرستان جیرفت تحت کنترل عوامل اطلاعاتی و انتظاماتی قرار دارد و با افراد خاطی قطعا به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: جایگاه هایی که عرضه سوخت با کارت آزاد دارند مجهز به دوربین پلاک خوان شده اند و درصورتی خودرویی اقدام به تکرار سوخت گیری در یک روز نماید توقیف می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت هم به فت فتو گفت: صبح امروز با تلاش ماموران این خودروها شناسایی و پس از شروع عملیات، متهمین هفت خودرو را رها کرده و متواری شدند که در نهایت دستگیر شدند.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: هشت دستگاه حامل سوخت توقیف شد، هفت نفر در این رابطه دستگیر شدند و یکی از آنها متواری است که به زودی دستگیر می شود.

قاچاق سوخت یکی از معضلات مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور است که در برخی از شهرهای این مناطق به همین دلیل شاهد صف های طولانی در مقابل جایگاه های سوخت هستیم. به دلیل ارزانتر بودن بنزین در کشور این ثروت ملی توسط عده ای به کشورهای دیگر قاچاق می شود.




باند قاچاق سوخت در جیرفت متلاشی و هفت نفر دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? باند قاچاق سوخت در جیرفت متلاشی و هفت نفر دستگیر شدند