باند قاچاق سلاح جنگی در کرمان منهدم شد

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله سلاح جنگی به استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت. وی با بیان اینکه با دستور قضائی ضربه به باند مذکور و شناسایی اعضای این باند در دستور […]


به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله سلاح جنگی به استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.


وی با بیان اینکه با دستور قضائی ضربه به باند مذکور و شناسایی اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: ظهر امروز دوشنبه یکی از اعضای اصلی این باند که تعداد ۱۶ قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیر زیادی خشاب را به صورت ماهرانه‌ای دریک دستگاه خودروی «آذرا» جاسازی کرده بود، دستگیر شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمان، متهم قصد داشت این محموله سلاح را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود در استان کرمان و سایر استان‌های عمقی کشور از جمله فارس توزیع کند که با هوشیاری پلیس در محور مواصلاتی منتهی به کهنوج توقیف شد.

حمیدی ادامه داد: در این رابطه پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تشکیل و دستورات لازم جهت دستگیری سایر عوامل صادر شده است.


انتهای پیام/




باند قاچاق سلاح جنگی در کرمان منهدم شد

منبع: ایـلنا
? باند قاچاق سلاح جنگی در کرمان منهدم شد