باند سرقت احشام در راور متلاشی شد

دادستان شهرستان راور گفت: با تلاش نیروی انتظامی و همکاری دادگستری باند سرقت احشام در راور متلاشی شد. به گزارش گروه اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری راور؛ دادستان راور گفت: در پی وقوع سرقت‌‌های متعدد احشام در ماه‌‌های اخیر در برخی از نقاط و روستا‌ها در شهرستان راور که باعث ایجاد نارضایتی […]

دادستان شهرستان راور گفت: با تلاش نیروی انتظامی و همکاری دادگستری باند سرقت احشام در راور متلاشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری راور؛ دادستان راور گفت: در پی وقوع سرقت‌‌های متعدد احشام در ماه‌‌های اخیر در برخی از نقاط و روستا‌ها در شهرستان راور که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان به‌ویژه دامداران شده بود، با دستور قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد.

مجتبی استوارزاده گفت: سارقان به دلیل ضعف ایمنی محل‌‌های نگهداری دام از سوی دامداران از فرصت به دست آمده استفاده و اقدام به سرقت دام‌ها کرده بودند و با استفاده از ارتباطات خود، مبادرت به فروش و بعضا ذبح دام‌‌ها می‌کنن.

وی بیان کرد: پس از صدور دستورات قضایی لازم، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری و تعامل پلیس آگاهی مرکز استان موفق به ردیابی، شناسایی و دستگیری سارقان و همچنین شناسایی محل فروش احشام سرقت شده به مالخر‌ها در شهر‌های همجوار شدند و فورا در یک عملیات ضریتی، اعضای اصلی باند سرقت در راور را دستگیر کردند.

دادستان راور در پایان گفت: متهمان به سرقت‌ های متعددی اعتراف کردند؛ تحقیقات قضایی در خصوص پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد.

انتهای خبر/کمساری 




باند سرقت احشام در راور متلاشی شد

منبع:آرمـان
? باند سرقت احشام در راور متلاشی شد