باند سارقان خودرو و منزل در کرمان دستگیر شدند

کرمان_ رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۲ عضو یک باند سرقت خودرو و منزل در نقاط مختلف استان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ میرحبیبی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک مورد زورگیری و سرقت خودرو در شهر کرمان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس […]

کرمان_ رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۲ عضو یک باند سرقت خودرو و منزل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ میرحبیبی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک مورد زورگیری و سرقت خودرو در شهر کرمان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند عامل این سرقت با خودروی مسروقه به سمت شهرستان رودبارجنوب رفته است.

وی افزود: در این راستا به سرعت یک تیم از مأموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان عزیمت و در یک عملیات غافلگیرانه متهم مورد نظر را دستگیر کردند که این فرد در بازجویی‌های بعدی به ارتکاب سرقت‌های متعدد با مشارکت ۱۱ نفر از همدستانش اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در ادامه نیز با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت هر ۱۱ عضو این باند در عملیات‌های متعدد دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ۱۲۷ مورد سرقت سیم برق، زورگیری از منزل شهروندان، خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از صدور قرار قضائی راهی زندان شدند.

کد خبر ۶۰۳۳۱۵۷




باند سارقان خودرو و منزل در کرمان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? باند سارقان خودرو و منزل در کرمان دستگیر شدند