باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد

کرمان- رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: با پیگیری های قضایی صورت گرفته، باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان شناسایی و متلاشی شد. به گزارش نذیر کرمان، محسن نیک‌ورز ظهر شنبه در جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته یک باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان […]

کرمان- رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: با پیگیری های قضایی صورت گرفته، باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش نذیر کرمان، محسن نیک‌ورز ظهر شنبه در جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته یک باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی و ۶ نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این باند در یک فقره جعل، توانسته بودند بیش از یکصد میلیارد ریال از فردی کلاهبرداری کنند

نیک ورز ادامه داد: در پی گزارش حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مبنی بر کشف تعدادی اسناد رسمی جعل شده و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اولیه، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مشترک حفاظت اطلاعات دادگستری استان و حفاظت‌واطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد: برطبق مستندات به دست آمده مشخص شد یکی از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کرمان با همکاری تعدادی کارچاق‌کن به شکل بسیار حرفه‌ای اقدام به جعل اسناد رسمی می‌کردند.

وی از غیر قابل تشخیص بودن این اسناد در بررسی اولیه خبر داد و ضمن تاکید بر لزوم بررسی اصالت اسناد رسمی قبل از هر معامله، گفت: با پیگیری‌های قضائی تاکنون از این باند چندین فقره سند جعلی کشف و ضبط شده است.

کد خبر ۵۹۰۵۰۴۵




باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد

منبع: مــهر
? باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد