بازی مس و استقلال قرار نبود در ورزشگاه شماره ۱ برگزار شود

کرمان- پیگیری های نذیر کرمان درخصوص انتشار عکس ریزش بخشی از زمین ورزشگاه تازه تاسیس مس رفسنجان نشان می دهد، از ابتدا قرار نبود بازی مس رفسنجان و استقلال در این ورزشگاه برگزار شود. نذیر کرمان- گروه استان‌ها: حواشی ایجاد شده در خصوص انتشار عکس انتشار یک عکس از استادیوم شماره ۱ مس در رفسنجان […]

کرمان- پیگیری های نذیر کرمان درخصوص انتشار عکس ریزش بخشی از زمین ورزشگاه تازه تاسیس مس رفسنجان نشان می دهد، از ابتدا قرار نبود بازی مس رفسنجان و استقلال در این ورزشگاه برگزار شود.

نذیر کرمان- گروه استان‌ها: حواشی ایجاد شده در خصوص انتشار عکس انتشار یک عکس از استادیوم شماره ۱ مس در رفسنجان باعث نگرانی فوتبال دوستان کشور شد.

این حواشی در آستانه بازی مس رفسنجان و استقلال تهران، در حالی مطرح شد که باشگاه مس رفسنجان، از ابتدا هم این ورزشگاه را به سازمان لیگ برای بازی روز شنبه معرفی نکرده بود!

شواهد حاکی از این است که این ورزشگاه از ابتدا هم به عنوان استادیوم میزبان به سازمان لیگ معرفی نشده است و به همین خاطر بازی در آن برگزار نمی‌شود، چرا که مس رفسنجان ورزشگاه جدید خود را به سازمان لیگ فوتبال معرفی نکرده است.

در همین رابطه مسئول کمیته لیگ برتر سازمان لیگ درباره محل میزبانی از استقلال – مس رفسنجان می‌گوید: همانند بازی‌های گذشته مس رفسنجان، استادیوم شماره ۲ مس رفسنجان به عنوان میزبان انتخاب شده و بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار می‌شوند. اگر مس قصد تغییر استادیوم دارد، باید آن را معرفی کند تا بعد از بررسی تائیدیه داده شود.

اما پیگیری‌های نذیر کرمان نشان می‌دهد این ورزشگاه اشکالات زیادی دارد و هنوز افتتاح و آماده برگزاری رقابت‌ها نشده است! عدم تحویل این ورزشگاه به باشگاه مس رفسنجان، عدم تأمین هزینه‌های مربوط به نگهداری ورزشگاه، چمن غیراستاندارد، عدم بیمه ورزشگاه، مشکل در گیت های ورودی و پیست دور زمین و مشکلات دیگر باعث شده استفاده از این ورزشگاه برای بازی‌های لیگ در شرایط کنونی غیرممکن به نظر برسد.

اما چرا رسانه‌ها از این ورزشگاه به عنوان ورزشگاه محل برگزاری رقابت مس رفسنجان و استقلال تهران نام بردند.

دلیل این موضوع مطرح شدن و موافقت شورای تأمین شهرستان رفسنجان برای برگزاری رقابت هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شماره ۱ مس رفسنجان است. گفته می‌شود در جلسه شورای تأمین شهرستان رفسنجان که به ریاست فرماندار این شهر برگزار شده است، مسئولان و رئیس شرکت ملی مس موافقت خود را برای برگزاری این رقابت مهم در ورزشگاه جدیدالتاسیس مس رفسنجان اعلام کردند.

از سوی دیگر و با توجه به وعده‌های قبلی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در رابطه با افتتاح این ورزشگاه در دهه فجر امسال، هنوز سازمان لیگ فوتبال به صورت رسمی و مکتوب، ورزشگاه جدید رفسنجان را برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر تأیید نکرده و سازمان لیگ هنوز این ورزشگاه را مورد بازبینی قرار نداده است و قطعاً مسئولان برگزاری مسابقات اجازه میزبانی مس رفسنجان از سایر رقبا را در این ورزشگاه نمی‌دهند.

اما شیطنت رسانه‌ای و انتشار عکس از ورزشگاه مس رفسنجان در حالی که برگزاری مسابقه مس و استقلال در این ورزشگاه غیرممکن به نظر می‌رسید و هیچ هماهنگی برای این موضوع با سازمان لیگ انجام نشده بود، باعث ایجاد حواشی فراوانی شد.

این در حالی است که به گفته مدیر اماکن ورزشی باشگاه مس رفسنجان تصاویر منتشر شده را مربوط به سال گذشته دانسته و می‌گوید: هم اکنون زمین چمن ورزشگاه از این نظر هیچ مشکلی ندارد و مشکلات فروکش کردن قنات با تمهیدات انجام شده، مرتفع شده است.

پیگیری‌های مهر از باشگاه مس فسنجان نشان می‌دهد که، شاگردان ساکت الهامی در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، روز شنبه نیز همچون دیدارهای گذشته خود در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان از حریف سرشناس خود پذیرایی می‌کنند.

گفتنی است مس رفسنجان پیش از این در لیگ برتر بیست و سوم در ورزشگاه شماره دو شهدای مس مقابل تیم‌های نساجی مازندران، شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک به میدان رفته و دیدار با استقلال چهارمین میزبانی در فصل جاری در این ورزشگاه به شمار می‌رود.

دیدار مس رفسنجان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۴۵ روز شنبه ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

کد خبر ۵۹۰۳۸۹۳




بازی مس و استقلال قرار نبود در ورزشگاه شماره ۱ برگزار شود

منبع: مــهر
? بازی مس و استقلال قرار نبود در ورزشگاه شماره ۱ برگزار شود