بازیگران اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی است

حجت الاسلام شجاعی در خطبه های این هفته نماز جمعه زرند امروز باطل خود را با تمام هویت به نمایش گذاشته است و دقیقا همان برنامه ای که برای سوریه طراحی شده بود برای کشور ما هم در دستور کارشان قرار گرفته است. به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام و المسلمین شجاعی در […]

حجت الاسلام شجاعی در خطبه های این هفته نماز جمعه زرند امروز باطل خود را با تمام هویت به نمایش گذاشته است و دقیقا همان برنامه ای که برای سوریه طراحی شده بود برای کشور ما هم در دستور کارشان قرار گرفته است.

به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام و المسلمین شجاعی در خطبه های این هفته نماز جمعه زرند ضمن تسلیت شهادت هم وطنانمان که طی اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند گفت: هر کدام از اینها مصیبت جانسوزی است و قطعا این شرارت ها بی پاسخ نمی مانند.

وی تصریح کرد: همان طور که حضرت آقا فرمودند بازیگر اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنها به خصوص رژیم سعودی است که با تمام توانشان به میدان آمدند که مسیر تاریخ را عوض کنند. 

 وی با اشاره به اینکه دشمنان ما ازانقلاب احساس خطر کرده اند گفت: دشمنان تلاش می کنند این نکته را مخفی کنند اینکه ما متوجه باشیم صحنه گردان اصلی این اتفاقات چه کسانی هستند.

 خطیب نماز جمعه، این جمله یکی از سران فتنه سال ۸۸ را که گفته است ریشه اتفاقات اخیر را باید در داخل کشور جست و جو کرد همسو با سیاست های خارج از ایران مطرح کرد و گفت: افرادی که همسو می شوند با این اتفاقات و اسم خود را رجال سیاسی گذاشتن خطاب به آنها از زبان امیرالمومنین (علیه السلام )  باید بگوییم یا اشباح الرجال و لا الرجال، ای کسانی که از مردانگی یک نمایی برایتان باقی مانده، مردانگی در وجود شما از بین رفت است.

حجةالاسلام شجاعی با بیان این که حوادث تروریستی اخیر از خارج مدیریت می شود تصریح کرد: امروز باطل خود را با تمام هویت به نمایش گذاشته است  و دقیقا همان برنامه ای که برای سوریه طراحی شده بود برای کشور ما هم  در دستور کارشان قرار گرفته  است.  

 وی افزود : روزی که اولین گلوله از اسلحه  معارضان سوری در دمشق خارج شد کمتر کسی فکر می کرد سوریه در حال قربانی شدن در یک طراحی غربی در جهت شکل گیری یک جنگ داخلی تجزیه و دخالت  کشورهای آمریکایی و اروپایی است اما این اتفاق رقم خورد و متاسفانه مردم این کشور قربانیان اصلی این اتفاق بودند و بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر در جریان سوریه کشته شد.

 وی با بیان اینکه امروز هم به دنبال پیاده کردن جریان سوریه در داخل ایران هستند و این هم صرف یه ادعا نیست این یه واقعیتی است که مبتی بر چند گزاره است : 

گزاره اول و اولین کاری را که مدنظر دارند تضعیف نیروهای انتظامی است که نتیجه اش می شود هرج ومرج در فضای کشور و به دنبال این هستند زمان این اغتشاشات را طولانی کنند 

گزاره دوم تمرکز بر روی اقوام و اختلاف افکنی بین اقوام است وسومین گزار ورود مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره به داخل کشور است .

خطیب نماز جمعه گفت: پیام ما به دشمن این است که تمام دنیا در سوریه به بشار اسد گفتند بشار اسد باید برود ایران گفت باید بماند و حرف ایران در نهایت عملی شد و ما در خارج از مرزهای خودمان سوریه را از دهان گرگ بیرون کشیدیم امروز در کشور خودمان با ایمانی که بین مردم ما و بین بسیجان ووجود دارد اجازه نخواهیم داد کوچک ترین آسیبی به پایه های این انقلاب وارد کنید.




بازیگران اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? بازیگران اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی است