بازگشت ۸۵۰ هزار زائر اربعین به کشور

به گزارش گروه جامعه فت فتو، سردار «مهدی حاجیان» در حاشیه بازدید از پایانه خسروی و در جمع خبرنگاران گفت: رفته رفته موج برگشت زائران اربعین سنگین‌تر می‌شود و در همین راستا تمهیدات لازم برای پذیرش آن‌ها انجام شده است. وی با اشاره به اینکه زائران اربعین ممکن است در مسیر برگشت دچار خستگی و خواب […]

به گزارش گروه جامعه فت فتو، سردار «مهدی حاجیان» در حاشیه بازدید از پایانه خسروی و در جمع خبرنگاران گفت: رفته رفته موج برگشت زائران اربعین سنگین‌تر می‌شود و در همین راستا تمهیدات لازم برای پذیرش آن‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه زائران اربعین ممکن است در مسیر برگشت دچار خستگی و خواب آلودگی باشند، افزود: مهم‌ترین توصیه‌ای که به این عزیزان داریم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همچنین استراحت در موکب‌های پیش‌بینی شده بین راهی است.

سردار حاجیان تصریح کرد: تاکنون نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار زائر از مرز‌های ۶ گانه کشور عازم عتبات عالیات و کربلای معلی شده‌اند.

سخنگوی فراجا در ادامه از صدور بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار گذرنامه در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۵۵۰ هزار گذر موقت ویژه اربعین صادر و حدود ۴۱۰ هزار گذرنامه هم تمدید شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ دستگاه گیت در پایانه‌های کشور برای کنترل ورود و خروج زوار، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زائران از اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده خصوصا توسط فراجا ابراز رضایت کرده‌اند.

انتهای پیام/۴۱۲۹/




بازگشت ۸۵۰ هزار زائر اربعین به کشور

منبع:آنـــا
? بازگشت ۸۵۰ هزار زائر اربعین به کشور