بازپروری زنان معتاد متجاهر در اولویت باشد

کرمان- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: بازپروری زنان معتاد متجاهر در اولویت باشد. علی جمادی در گفت و گو با نذیر کرمان، راه اندازی مکانی جهت نگه داری و بازپروری زنان متجاهر و جمع آوری آنان در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد را بسیار مهم دانست و گفت: بازپروری زنان معتاد […]

کرمان- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: بازپروری زنان معتاد متجاهر در اولویت باشد.

علی جمادی در گفت و گو با نذیر کرمان، راه اندازی مکانی جهت نگه داری و بازپروری زنان متجاهر و جمع آوری آنان در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد را بسیار مهم دانست و گفت: بازپروری زنان معتاد متجاهر در اولویت باشد.

وی افزود: لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت اقامتگاه ترک اعتیاد ماده ۱۶ کرمان و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت و همکاری کنند.

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: افزایش ظرفیت و فضای فیزیکی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ضروری است.

جمادی بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت تأمین حداقل امکانات مورد لزوم و امکانات بهداشتی و رفاهی کمپ نگهداری و بازپروری ماده ١۶ قانون مبارزه با مواد مخدر نسبت به بازدیدی که پیش از این در تابستان از این مرکز داشتیم صورت گرفته است.

معاون قضائی دادستان کل کشور در خصوص هماهنگی با رئیس قوه قضائیه و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت تأمین اعتبار و رفع مشکلات این مرکز در زمینه تعمیر ساختمان، اصلاح زیرساخت، ایجاد مرکز غربالگری و افزایش امکانات قول مساعد داد و افزود: این کمپ از جهت زیر ساخت نیاز به اصلاح دارد و با توجه به وسعت استان کرمان و تعداد بالای پذیرشی که در این مرکز وجود دارد توسعه این کمپ ضرورت دارد.

وی از مسئولین بهزیستی استان درخواست کرد: جهت ساماندهی و درمان معتادان متجاهر زن فضای فیزیکی مجزایی ایجاد و در خصوص ساماندهی زنان متجاهر نیز در اسرع وقت اقدام شود.

جمادی راه اندازی مکانی جهت نگه داری و بازپروری زنان متجاهر و جمع آوری آنان را در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد بسیار مؤثر دانست و عنوان نمود: لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت با دستگاه قضائی همکاری کنند.

کد خبر ۵۹۲۷۳۲۱




بازپروری زنان معتاد متجاهر در اولویت باشد

منبع: مــهر
? بازپروری زنان معتاد متجاهر در اولویت باشد