بازسازی ۳۵ کیلومتر شبکه آب/ کمبود ۲۵۰۹ لیتر آب بر ثانیه در استان کرمان

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از بازسازی ۳۵ کیلومتر از شبکه فرسوده شهری و روستائی طی دو ماه اخیر خبر داد. “علیرضا عبدیان” امروز ششم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه ۳۰ کیلومتری  شبکه توزیع آب در سطح استان کرمان اظهار کرد: ۱۵ کیلومتر از خط انتقال در بخش […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از بازسازی ۳۵ کیلومتر از شبکه فرسوده شهری و روستائی طی دو ماه اخیر خبر داد.

“علیرضا عبدیان” امروز ششم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه ۳۰ کیلومتری  شبکه توزیع آب در سطح استان کرمان اظهار کرد: ۱۵ کیلومتر از خط انتقال در بخش شهری و روستائی توسعه یافته و ۱۲ کیلومتر از خط انتقال در بخش روستائی بازسازی شده است.

وی تصریح کرد: نیاز آبی در سطح استان ۱۳ هزار و ۸۲۴ لیتر بر ثانیه است که از این عدد ۱۰ هزار و ۱۸۵ لیتر بر ثانیه در بخش شهری و ۳۶۳۹ لیتر بر ثانیه در بخش روستائی نیاز آبی داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خاطر نشان کرد: حداکثر توان تولید قابل برداشت آب در استان ۱۱ هزار و ۳۱۵ لیتر بر ثانیه است و میزان کمبود آب در استان ۲۵۰۹ لیتر بر ثانیه است که از این مقدار ۱۸۱۱ لیتر بر ثانیه در بخش شهری و ۶۹۸ لیتر بر ثانیه در بخش روستایی کمبود آب وجود دارد.




بازسازی ۳۵ کیلومتر شبکه آب/ کمبود ۲۵۰۹ لیتر آب بر ثانیه در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? بازسازی ۳۵ کیلومتر شبکه آب/ کمبود ۲۵۰۹ لیتر آب بر ثانیه در استان کرمان