بازسازی پل شهرستان ریگان – چابهار

بازسازی پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان -چابهارکه به علت سیلاب دو ماه گذشته تخریب شده بود، آغازشد. به گزارش فت فتو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ستاد بحران استان و نیز ۱۱ میلیارد تومان توسط راهداری برای شروع بازسازی این پل تخصیص یافته است.   مجید […]

بازسازی پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان -چابهارکه به علت سیلاب دو ماه گذشته تخریب شده بود، آغازشد.

به گزارش فت فتو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ستاد بحران استان و نیز ۱۱ میلیارد تومان توسط راهداری برای شروع بازسازی این پل تخصیص یافته است.

 

مجید سعیدی افزود: به علت تخریب بخش‌هایی از این پل در محدوده منطقه توکل آباد ریگان در جریان سیل شدید دیماه امسال در شرق استان کرمان، امکان تردد به صورت موقت در کنارگذر این پل در همان زمان سیلاب ایجاد شده بود که کار بازسازی و ساخت آن براساس اصول مهندسی و استاندارد امروز اجرایی شد.

 

وی همچنین از اتمام لایروبی پل موسوم به ۸۰۰ متری شهرستان ریگان طی روز‌های آتی خبر داد و اظهارداشت: با استقرار ۲ دستگاه بولدوزر کار لایروبی این پل در حال انجام است وایجاد پل آهنی روی رودخانه پاسرخ شهرستان ریگان نیز در دست اقدام است و این پل آهنی با مشارکت سپاه ثارالله با تامین یک میلیارد تومان و اعتبارات دیگر بخش‌ها از جمله استانداری ایجاد خواهد شد تا در موقع بروز سیلاب دسترسی به راه‌های روستایی قطع نشود..




بازسازی پل شهرستان ریگان – چابهار

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازسازی پل شهرستان ریگان – چابهار