بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس کرمان

فت فتو/کرمان رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس شهر کرمان گفت: روند آموزش حضوری در ۷۸ مدرسه تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در یک روز ارزیابی شد. احمد فیروزی در حاشیه بازدید از روند فعالیت […]

فت فتو/کرمان رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس شهر کرمان گفت: روند آموزش حضوری در ۷۸ مدرسه تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در یک روز ارزیابی شد.

احمد فیروزی در حاشیه بازدید از روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس شهر کرمان با اشاره به تشکیل تیم های ارزیابی در سطح اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان از بازدید از بیش از  ۵ هزار و ۲۰۰ مدرسه از ۱۴ فروردین ماه تا کنون خبر داد.

وی با اشاره به استقبال ۹۲ درصدی دانش آموزان از آموزش حضوری در مدارس استان کرمان از تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، مردم، رسانه ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

فیروزی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی را مهمترین راهبرد آموزش و  پرورش استان دانست و از تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان در راستای تحقق این مهم  خبر داد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش  استان کرمان با اشاره به  بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: این تیم های نظاری روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری از مدارس تحت پوشش ناحیه دو کرمان بزدید خواهند کرد.

انتهای پیام




بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس کرمان

منبع: ایـسنا
? بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس کرمان