بازدید ۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری ارزوئیه

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ارزوئیه از بازدید ۲۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری و همچنین محوطه‌های باستانی این شهرستان خبر داد. مختار اسکندرزاده اظهار کرد: این تعداد گردشگر نوروزی از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ برای بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری وارد این […]

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ارزوئیه از بازدید ۲۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری و همچنین محوطه‌های باستانی این شهرستان خبر داد.

مختار اسکندرزاده اظهار کرد: این تعداد گردشگر نوروزی از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ برای بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری وارد این شهرستان شده‌اند.
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ارزوئیه افزود: باغات انبوه بنه و بادام دهسرد، روستای گردشگری آشین، امامزاده‌های سید یحیی دولت‌آباد و  پیر غیب، تپه یحیی و… از جاذبه‌هایی است که مسافرانی که قصد سفر به استان‌های همجوار مانند هرمزگان را دارند به سوی این شهرستان سوق می‌دهد.
اسکندرزاده بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی، هنر دست هنرمندان این شهرستان همچون سوزن‌دوزی، گلیم‌بافی، پته‌دوزی و… را به معرض نمایش و فروش درآمده است.
او به ثبت ملی سرو زکریای منطقه صوغان در شهرستان ارزوئیه به عنوان هزارمین اثر میراث طبیعی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این درخت کهنسال که در کنار زیارتگاه شاهزاده زکریا قرار دارد یکی از جاذبه‌های جدیدی است که در نوروز ۱۴۰۱ موجب جذب مسافران شده است.

انتهای پیام




بازدید ۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری ارزوئیه

منبع: ایـسنا
? بازدید ۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری ارزوئیه