بازدید وزیر نیرو از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان زرند

وزیرنیرو که به منظور بازدید از نیروگاههای استان از طریق هرمزگان دیشب واردکرمان شده بود امروز از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند بازدیدکرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،اقای محرابیان در این بازدیدگفت برنامه ریزی ها بر این است که نیروگاه شهرستان زرند تا قبل از اوج بار در سال ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود. محرابیان […]

وزیرنیرو که به منظور بازدید از نیروگاههای استان از طریق هرمزگان دیشب واردکرمان شده بود امروز از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند بازدیدکرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،اقای محرابیان در این بازدیدگفت برنامه ریزی ها بر این است که نیروگاه شهرستان زرند تا قبل از اوج بار در سال ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود.

محرابیان افزود: واحد یک در مراحل راه اندازی است و واحد دو با فاصله یک ماه راه اندازی می‌شود و برق آن در شبکه قابل دریافت است.

وزیر نیرو عنوان کرد: در سطح کشور تلاش داریم تا تمام نیروگاه های که تا قبل از تابستان امکان راه اندازی آنها وجود دارد با سرعت تکمیل گردند تا تابستان با مشکلات کمتری مواجه باشیم.

وی گفت: میان تولید و مصرف برق در کشور ۱۵ هزار مگاوات فاصله داریم و برنامه ریزی شده که بخشی از آن با ظرفیت های جدید و بخشی با مدیریت تقاضا کنترل شود.

وزیر نیرو گفت: برای محدودیت در برق صنایع بعدا برنامه ریزی میشود.

حسن پوررئیس مجمع نمایندگان استان دراین بازدیداز وزیر خواست بر پیگیری جدی بر انتقال حساب شرکت ها و پرداخت مالیات ارزش افزوده در استان کرمان تاکید موثر داشته باشد.

نیروگاه سیکل ترکیبی زرند با ظرفیت اسمی ۴۸۴ مگاوات در حال احداث است که شامل دو واحد نیروگاهی گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد ۱۶۰ مگاواتی بخار است.




بازدید وزیر نیرو از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان زرند

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازدید وزیر نیرو از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان زرند