بازدید میدانی و بررسی وضعیت ارتباطات در روستاهای شهرستان جیرفت و عنبرآباد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با سفر به روستاهای شهرستان جیرفت و عنبرآباد به بررسی مشکلات حوزه ارتباطی در این روستاها پرداخت. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌فر در جلسه‌ای با حضور اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت […]

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با سفر به روستاهای شهرستان جیرفت و عنبرآباد به بررسی مشکلات حوزه ارتباطی در این روستاها پرداخت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌فر در جلسه‌ای با حضور اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی فرمانداری جیرفت، بخشدار ساردوئیه، مدیرارتباطات نماینده منطقه ۱۰ ایرانسل در بخشداری ساردوئیه تشکیل شد، ضمن بازدید گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته به بررسی وضعیت ارتباطی تلفن همراه در این مناطق پرداخت.

ساجدی در این سفر ضمن بازدید از مرحله اجرای فیبرنوری در مسیر جیرفت به دهستان اسفندقه بیان کرد: بیش از ۸۷ کیلومتر اجرای فیبرنوری که به شرکت مخابرات استان ابلاغ شده که نزدیک به ۶۰ کیلومتر اجرا و مابقی آن در حال اجرا است که در صورت تکمیل شدن این عملیات روستای سرگز در بخش اسفندقه و ۱۲ سایت دیگر به فیبرنوری متصل می‌شوند که با راه‌اندازی سایت‌های این مسیر ۱۸ روستا از نعمت اینترنت پرسرعت و به نسل چهارم تلفن همراه دسترسی پیدا می۲کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در ادامه از روستاهای بخش اسماعیلیه، اسفندقه، ساردوئیه در بخش مرکزی شهرستان جیرفت و روستاهای جبالبارزجنوبی و مرکزی در شهرستان عنبرآباد به همراه اعظمی نماینده مردم این شهرستان‌ها بازدید کرد و به بررسی مشکلات ارتباطی و پوشش تلفن همراه در این مناطق پرداخت.

 ساجدی در پایان این سفر ضمن بازدید از روستاهای محروم این شهرستان‌ها از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده در حوزهict ضمن اعلام آمادگی، جهت هرگونه همکاری و مساعدت لازم، خواستار تسریع در روند اجرا و اتمام پروژه‌های در دست اقدام در این شهرستان‌ها شد.

انتهای خبر/م




بازدید میدانی و بررسی وضعیت ارتباطات در روستاهای شهرستان جیرفت و عنبرآباد

منبع:آرمـان
? بازدید میدانی و بررسی وضعیت ارتباطات در روستاهای شهرستان جیرفت و عنبرآباد