بازدید میدانی در آستانه شب یلدا

نماینده دادستان زرند گفت: شهروندان اقدام به گرانفروشی مغازه داران را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ تعزیرات گزارش نمایند. به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز آبسالان نماینده دادستان زرند به همراه سرگرد قاسمی و کارشناسان جهاد کشاورزی، تعزیرات، صنعت و معدن، بهداشت و فرمانداری از عمده فروشی‌های میوه و تره بار وشیرینی فروشی ها مغازه ها‌ی […]

نماینده دادستان زرند گفت: شهروندان اقدام به گرانفروشی مغازه داران را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ تعزیرات گزارش نمایند.

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز آبسالان نماینده دادستان زرند به همراه سرگرد قاسمی و کارشناسان جهاد کشاورزی، تعزیرات، صنعت و معدن، بهداشت و فرمانداری از عمده فروشی‌های میوه و تره بار وشیرینی فروشی ها مغازه ها‌ی سطح شهر بازدید کردند.

 آبسالان نماینده دادستان گفت: عدم نصب برچسب قیمت، خودداری از ارائه فاکتور و قرار نگرفتن قیمت کالا در دید مشتری تخلف، گرانفروشی و کم فروشی جرم و مرتکبین منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی و واحد‌های نظارتی باشند.

او افزود: در این بازدید‌ها برای ۲عمده فروش میوه به دلیل گرانفروشی به مغازه‌ها جریمه وپرونده تشکیل شدو۲ مغازه دار شیرینی آجیل وخشکبار به علت عدم رعایت اصول بهداشتی و عدم درج قیمت پرونده تشکیل شد ده مغازه تذکر شفاهی دریافت کردند. وموادغذایی بسته بندی شده غیربهداشتی وتاریخ گذشته جمع آوری شد

آبسالان با هشدار به دیگر فروشندگان و مغازه داران بیان داشت: در راستای حفظ حقوق عامه و شهروندی به صورت مستمر این بازدید‌های میدانی ادامه و با کسانی که سعی دارند با تضییع حقوق عامه از راه نامشروع با گرانفروشی و احتکار تحصیل مال نمایند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

آبسالان همچنین از مردم خواست تا در صورت مواجه با مغازه دارانی که اقدام به گرانفروشی، عدم درج قیمت نموده مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۲۴ به اداره تعزیرات حکومتی گزارش نمایند او همکاری مردم را سدی در برابر افراد سودجو و گرانفروش دانست. اوتصریح کردبازدیدهاتاعیدنوروزادامه داردودرصورت مشاهده تخلف پلمپ خواهندشد.

انتهای پیام/س




بازدید میدانی در آستانه شب یلدا

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بازدید میدانی در آستانه شب یلدا