بازدید میدانی از مغازه‌های شهر زرند

نماینده دادستان زرند گفت: شهروندان اقدام به گرانفروشی مغازه داران را از طریق تلفن گویای ۱۲۴تعزیرات گزارش نمایند. به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز سامان جعفری نماینده دادستان زرند به همراه سرگرد قاسمی و کارشناسان جهاد کشاورزی،  تعزیرات ، صنعت و معدن،  دامپزشکی و بهداشت از مغازه‌های سطح شهر بازدید نمودند. سامان جعفری نماینده دادستان گفت: […]

نماینده دادستان زرند گفت: شهروندان اقدام به گرانفروشی مغازه داران را از طریق تلفن گویای ۱۲۴تعزیرات گزارش نمایند.

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز سامان جعفری نماینده دادستان زرند به همراه سرگرد قاسمی و کارشناسان جهاد کشاورزی،  تعزیرات ، صنعت و معدن،  دامپزشکی و بهداشت از مغازه‌های سطح شهر بازدید نمودند.

سامان جعفری نماینده دادستان گفت: عدم نصب برچسب قیمت، خودداری از ارائه فاکتور و قرار نگرفتن قیمت کالا در دید مشتری تخلف، گرانفروشی و کم فروشی جرم و مرتکبین منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی و واحد‌های نظارتی باشند.

او افزود: در این بازدید‌ها برای ۵ مغازه دار به علت گرانفروشی و عدم درج قیمت پرونده تعزیراتی تشکیل هشت مغازه تذکر شفاهی دریافت کردند.

جعفری با هشدار به دیگر فروشندگان و مغازه داران بیان داشت: در راستای حفظ حقوق عامه و شهروندی به صورت مستمر این بازدید‌های میدانی ادامه و با کسانی که سعی دارند با تضییع حقوق عامه از راه نامشروع با گرانفروشی و احتکار تحصیل مال نمایند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 جعفری همچنین از مردم خواست تا در صورت مواجه با مغازه دارانی که اقدام به گرانفروشی، عدم درج قیمت نموده مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۲۴ به اداره تعزیرات حکومتی گزارش نمایند او همکاری مردم را سدی در برابر افراد سودجو و گرانفروش دانست.

انتهای پیام/س




بازدید میدانی از مغازه‌های شهر زرند

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بازدید میدانی از مغازه‌های شهر زرند