بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله از طرح‌های محرومیت زدایی رودبار جنوب

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در نمداد بازدید کرد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، سپاه در کنار وظایف اصلی و ذاتی خود، محرومیت‌زدایی و مردم یاری را هم دنبال می‌کند و در این راه مناطق محروم در اولویت توسعه و اجرای طرح‌ها هستند.    سپاه و […]

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در نمداد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، سپاه در کنار وظایف اصلی و ذاتی خود، محرومیت‌زدایی و مردم یاری را هم دنبال می‌کند و در این راه مناطق محروم در اولویت توسعه و اجرای طرح‌ها هستند.

 
 سپاه و بسیج همیشه در صحنه حضور دارند و اگر اولین نهاد نباشند قطعا دومین نهاد هستند که وارد عرصه می‌شوند و آخرین نهادی هستند که از آنجا خارج خواهند شد.
احمد مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان در سفر یکروزه خود به شهرستان رودبار جنوب از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در منطقه کوهستانی نمداد جازموریان بازدید کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان و اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب همچنین در این سفر از مدرسه در حال ساخت روستای ریگ آباد جازموریان بازدید و با مردم این روستای محروم دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
روستای ریگ آباد همان روستای است که دانش‌آموزان دختر آن در مراسم جشن تکلیف با حضور رهبر معظم انقلاب شرکت کردند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله از طرح‌های محرومیت زدایی رودبار جنوب

منبع:آرمـان
? بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله از طرح‌های محرومیت زدایی رودبار جنوب