بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از خانه های بهداشت زرند

همزمان با روز بهورز به منظور ارج نهادن به زحمات بهورزان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار زرند از چند خانه بهداشت و همچنین مرکز اموزش بهورزی شهرستان زرند بازدید کردند. به گزارش فت فتو، همزمان با روز بهورز به منظور ارج نهادن به زحمات بهورزان ، صبح امروز بارونی معاون بهداشتی دانشگاه […]

همزمان با روز بهورز به منظور ارج نهادن به زحمات بهورزان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار زرند از چند خانه بهداشت و همچنین مرکز اموزش بهورزی شهرستان زرند بازدید کردند.

به گزارش فت فتو، همزمان با روز بهورز به منظور ارج نهادن به زحمات بهورزان ، صبح امروز بارونی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، حسینی نژاد فرماندار زرند به همراه جمعی از پزشکان و مسئولین بهداشتی از چند خانه بهداشت و همچنین مرکز اموزش بهورزی شهرستان زرند بازدید کردند و به بهورزان روز بهورز را تبریک گفتند.

 
فرماندار زرند و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و هیئت همراه ضمن تبریک این روز به جامعه بهورزی، به ویژه بهورزان پرتلاش شهرستان زرند که به ارائه خدمت رسانی در راستای ارتقا شاخص های بهداشتی مشغول هستند آرزوی توفیق روزافزون کردند.
 
عربپور رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: در حال حاضر ۱۱۲ بهورز در قالب ۴۶ خانه بهداشت روستایی به جمعیتی بالغ بر ۶۶ هزار نفر خدمات بهداشتی ارائه می دهند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از خانه های بهداشت زرند

منبع:آرمـان
? بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از خانه های بهداشت زرند