بازدید مدیرعامل هلال احمر یزد از هلال احمر و مدیریت بحران استان کرمان

به گزارش خبرگراری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد هدف از این دیدار و بازدید از بخش های مختلف آموزشی، امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر کرمان را افزایش ارتباط و هماهنگی بین بخشی جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان های کرمان و یزد عنوان کرد. در این […]

به گزارش خبرگراری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد هدف از این دیدار و بازدید از بخش های مختلف آموزشی، امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر کرمان را افزایش ارتباط و هماهنگی بین بخشی جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان های کرمان و یزد عنوان کرد.

در این دیدار به اجرای مانور مشترک بین استان یزد و کرمان در منطقه بیاض کرمان در سال ۹۸ و کسب تجربیات مشترک دستگاه های امدادی جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران دو استان اشاره شد.

اهمیت پشتیبانی مدیریت بحران استانداری از جمعیت هلال احمر

فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این نشست با اشاره به حادثه خیزی استان کرمان گفت: همدلی، همراهی و پشتیبانی مدیریت بحران استانداری از جمعیت هلال احمر در پاسخگویی و امدادرسانی سریع و به موقع حوادث تاثیر گذار بوده است.

وی با اشاره به ذات جمعیت هلال احمر در حوزه پیشگیری، پاسخگویی و بازتوانی در حوادث افزود: تبادل اطلاعات و تجربیات جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران بین دو استان در حوادث بزرگ باعث امداد رسانی بسیار خوبی در حوادث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نقد و بررسی امدادرسانی در حوادث باعث ارتقای آمادگی در پاسخگویی حوادث می شود.

فلاح تصریح کرد: کرمان و یزد نقاط مرزی و شرایط اقلیمی جغرافیایی مشترک دارند و قطعا در حوادث می توانند در کنار یکدیگر در امدادرسانی ها به آسیب دیدگان در اسرع وقت کمک کنند.




بازدید مدیرعامل هلال احمر یزد از هلال احمر و مدیریت بحران استان کرمان

منبع: مــوج
? بازدید مدیرعامل هلال احمر یزد از هلال احمر و مدیریت بحران استان کرمان