بازدید سردار سلامی از مشارکت‌ نیروهای سپاه در کرمان برای مهار کرونا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به کرمان از نحوه مشارکت نیروهای بسیج و سپاه در بحث مدیریت و مهار بیماری کرونا در کرمان بازدید کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه ۳۱ مردادماه در سفر به کرمان از مرکز واکسیناسیون […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به کرمان از نحوه مشارکت نیروهای بسیج و سپاه در بحث مدیریت و مهار بیماری کرونا در کرمان بازدید کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه ۳۱ مردادماه در سفر به کرمان از مرکز واکسیناسیون کرمان، مرکز خدمات جامع سلامت ثارالله استان کرمان و  مرکز  واکسیناسیون شهید لنگری‌زاده  بازدید کرد.

وی با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهر کرمان هدف خود از سفر به کرمان را بازدید از نحوه مشارکت نیروهای بسیج و سپاه در بحث مدیریت و مهار بیماری کرونا دانست که به دلیل شیوع گسترده تعداد مبتلایان افزایش پیدا کرده است.

سردار سلامی بیان کرد: با زحماتی که عزیزان در حوزه بهداشتی و واکسیناسیون انجام می‌دهند آمار فوتی‌ها نسبت به کسانی که مبتلا می‌شوند درصد پایین‌تری است. اما هدف این است که فرمان اخیر رهبرعظیم‌الشان انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه در اجرا و تحقق طرح سپهبد شهید سلیمانی با همه‌ ظرفیت ممکن صورت بگیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بخشی از  مراکز واکسیناسیون سپاه و بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهر کرمان که زیر نظر نیروی زمینی سپاه است بازدید کردیم. در این راستا دوستان کار ارزنده‌‌ای انجام داده‌اند و موفق شدند ۶۴ تخت به تخت‌های متعلق به بیماران کرونایی بیمارستان اضافه کنند و در مجموع این بیمارستان با ۱۳۴ تخت که اختصاص داده به بیماران کرونایی و بیش از ۷۰ درصد ظرفیت کل تخت‌های بیمارستان در این امر فعال هست.

وی ادامه داد: تأکید این است که نیروها در سپاه همین مشارکتی را که از ابتدای این بیماری داشته‌اند و همچنین وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون این  کار را در سراسر کشور ادامه دهند به ویژه مسائل مربوط به تحقق طرح شهید سلیمانی.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی و رجوع به خانه‌ها ابتکار خوبی در کرمان اندیشیده شده است که اکیپ‌های موتورسوار نیازهای خانواده‌هایی که کم‌توان هستند از نظر خرید دارو و موارد دیگری را انجام می‌دهند و تلاش دارند یک امداد اجتماعی در این پدیده اتفاق بیفتد.

سردار سلامی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت مردم، بسیج، سپاه، نیروهای مسلح، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم و با گسترش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها شرایط را به مرحله قابل قبولی برسانیم.

 حضور در گلزار شهدا شهر کرمان و ادای احترام به مقام شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های انجام شده در سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کرمان بود.

انتهای پیام




بازدید سردار سلامی از مشارکت‌ نیروهای سپاه در کرمان برای مهار کرونا

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بازدید سردار سلامی از مشارکت‌ نیروهای سپاه در کرمان برای مهار کرونا