بازدید روزانه۳ هزار گردشگر از ارگ بم

استاندار کرمان: بزودی مرمت ۱۰ تا ۱۵ خانه ارگ تاریخی بم آغاز خواهد شد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علی زینی وند  در بازدید از ارگ تاریخی بم افزود: طرح جامع مناسبی برای بازسازی سایر اماکن ارگ تاریخی مانند مسجد،مدرسه ،کوچه و منازل سنتی زیبایی که در این مکان تاریخی وجود دارد در […]

استاندار کرمان: بزودی مرمت ۱۰ تا ۱۵ خانه ارگ تاریخی بم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علی زینی وند  در بازدید از ارگ تاریخی بم افزود: طرح جامع مناسبی برای بازسازی سایر اماکن ارگ تاریخی مانند مسجد،مدرسه ،کوچه و منازل سنتی زیبایی که در این مکان تاریخی وجود دارد در حال تنظیم است.

به گفته وی در تفاهم سه جانبه بین پایگاه جهانی بم ، بخش خصوصی و دولت مقرر شد خانه های ارگ قدیم بم با کمک اعتبارات بخش خصوصی و دولت و با همکاری نیروهای پایگاه جهانی بم مرمت شوند.

استاندار کرمان درباره حضور گردشگران از این مکان تاریخی ادامه داد: امسال بعد از دو سال که محدودیت سفر بود؛ شور و نشاط بسیار خوبی در ارگ بم وجود داشت همچنین بعد از زلزله بخش هایی از این مکان تاریخی آرام آرام در حال بازسازی است.

 استاندار کرمان ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان پاستور بم ،از مراکز توزیع میوه نوروزی و نمایشگاه صنایع دستی  در جنب ارگ تاریخی  بازدید کرد.

 

 

 




بازدید روزانه۳ هزار گردشگر از ارگ بم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازدید روزانه۳ هزار گردشگر از ارگ بم