کل اخبار 110903 اخبار امروز : 59
  • تاریخ : شنبه - ۸ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - April - 2024
  • ساعت :

    بازدید رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده کرمان

    کرمان” title=””> کرمان(فت فتو) – رئیس‌جمهور ساعاتی پس از بازگشت از روسیه، برای بررسی میدانی و بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان وارد جیرفت شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید ابراهیم رییسی امروز (جمعه) با استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این شهرستان شد. وی که بامداد امروز […]

    کرمان” title=””>

    کرمان(فت فتو) – رئیس‌جمهور ساعاتی پس از بازگشت از روسیه، برای بررسی میدانی و بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان وارد جیرفت شد.

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید ابراهیم رییسی امروز (جمعه) با استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این شهرستان شد.

    وی که بامداد امروز در پایان سفر ۲ روزه خود به روسیه و بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران، ضمن برقراری تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب و شرق این استان را جویا شده بود به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده این منطقه وارد جیرفت شد.

    حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی همچنین در تماس تلفنی امروز با استاندار کرمان، ضمن پیگیری خسارات وارد شده توسط سیل به مناطق جنوبی و شرقی این استان، جزئیات رسیدگی به آسیب دیدگان و اسکان موقت آن‌ها را پیگیری و دستورات لازم به منظور تسریع در خدمات رسانی به سیل زدگان کرمان را به استاندار ابلاغ کرد.

    عصر دیروز (پنجشنبه) نیز غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رییس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در تماس تلفنی از مسکو با وزیر کشور و استاندار کرمان، وضعیت سیل و سیل زدگان مناطق مختلف کرمان را جویا شده بود.

    سیلاب که هفته گذشته خسارت های زیادی در جنوب استان کرمان ایجاد کرده بود، طی چند روز گذشته نیز خسارت های دیگری در این مناطق و نیز شرق استان کرمان به بار آورد.




    بازدید رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده کرمان

    منبع: پــانا
    ? بازدید رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده کرمان

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A