بازدید دادستان جیرفت از معدن مس سرگز

حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت به همراه مدیرکل صمت جنوب در راستای رفع موانع تولید و تحقق سیاست های قوه قضاییه در حمایت از تولید از معدن مس سرگز(اسفندقه) بازدید کرد. به گزارش “اقطاع خبر” حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت صبح امروز از  معدن مس سرگز(اسفندقه)بازدید و مشکلات این معدن […]

حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت به همراه مدیرکل صمت جنوب در راستای رفع موانع تولید و تحقق سیاست های قوه قضاییه در حمایت از تولید از معدن مس سرگز(اسفندقه) بازدید کرد.

به گزارش “اقطاع خبر” حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت صبح امروز از  معدن مس سرگز(اسفندقه)بازدید و مشکلات این معدن در حوزه تامین سوخت مورد نیاز مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.
دادستان جیرفت در این بازدید حمایت از سرمایه گذاران به منظور توسعه اشتغال و تحقق رونق تولید را امری ضروری و مهم برشمرد و تصریح کرد: معدن مس سرگز (اسفندقه) زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و از این رو رفع مشکلات این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.
حسین سلامی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برمبنای قانون و با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه انجام می شود.
انتهای پیام/امیر

بازدید دادستان جیرفت از معدن مس سرگز



منبع:آرمان