بازدید امام جمعه کرمان از حوزه‌های علمیه شهداد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان روز گذشته ۲۰ فروردین‌ماه در سفر به شهداد از حوزه‌های علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب و الزهرا شهداد بازدید و با طلاب و اساتید حوزه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد. حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان روز گذشته ۲۰ فروردین‌ماه در سفر به شهداد از حوزه‌های علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب و الزهرا شهداد بازدید و با طلاب و اساتید حوزه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان همگان را به اخلاق مداری،حلم و بردباری و تقوی الهی و بهره‌برداری حداکثری از فیوضات این ماه توصیه کرد.

امام جمعه کرمان در ادامه سفر خود به شهداد پس از زیارت مرقد مطهر حضرت امامزاده زید(ع) از پروژه‌های عمرانی امامزاده بازدید و با ارائه توضیحات لازم توسط رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهداد در جریان روند اجرای پروژه‌ها قرار گرفت. حضور در گلزار شهدای واقع در صحن دوم آستان مقدس و ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سپس با همراهی امام جمعه شهداد، فرماندهی حوزه مقاومت امام رضا(ع)، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهداد، طلاب حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم در مراسم جزءخوانی قرآن کریم در صحن مرکزی آستان مقدس امامزاده زید(ع) شهداد شرکت کرد. در این جلسه قاریان هادی حسن‌زاده، محسن کرمی و حجت‌الاسلام محبی به قرائت پرداختند.

یادآور می‌شود، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان هر عصر ساعت ۱۸ در صحن آستان مقدس امام زاده زید(ع) و با همت هیئت امناء، مرکز افق و اداره اوقاف و امور خیریه شهداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام




بازدید امام جمعه کرمان از حوزه‌های علمیه شهداد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بازدید امام جمعه کرمان از حوزه‌های علمیه شهداد