بازدید استاندار کرمان از مناطق سیلزده ریگان

استاندار کرمان از پل تخریب شده توکل‌آباد در محور ریگان به ایرانشهر بازدید کرد. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در ادامه بازدیدهای میدانی خود از شهرستان‌های سیلزده شرقی استان، به شهرستان ریگان سفر و از پل تخریب شده توکل‌آباد در محور ریگان به ایرانشهر بازدید کرد. وی دستور داد تجهیزات راهسازی مورد نیاز در […]

استاندار کرمان از پل تخریب شده توکل‌آباد در محور ریگان به ایرانشهر بازدید کرد.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در ادامه بازدیدهای میدانی خود از شهرستان‌های سیلزده شرقی استان، به شهرستان ریگان سفر و از پل تخریب شده توکل‌آباد در محور ریگان به ایرانشهر بازدید کرد.

وی دستور داد تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و حداکثر تا ۱۵ روز آینده جاده موقت در کنار پل و بخش‌های آسیب دیده احداث شود.

فرمانداران و نماینده شهرستان‌های شرقی استان در مجلس، مهندس اشک، مدیران کل مدیریت بحران، هلال احمر، آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن و تعدادی از مدیران در این بازدید حضور داشتند.

استاندار کرمان همچنین در بازدید از عملیات ایجاد سیلبند بر روی رودشور ریگان بر تداوم سریع لایروبی‌ها تاکید کرد و گفت: طبق اظهار نظر شرکت آب منطقه‌ای، لایروبی رودخانه “۸۰۰ متری” روستاهای پایین دست را از سیلاب امسال نجات داد.

زینی‌وند با اشاره به حجم بارندگی‌ها عنوان کرد: طبق گزارش اداره کل محیط زیست استان کرمان در حال حاضر تالاب جازموریان دو و نیم برابر ۵۰ سال گذشته (طبق تصاویر هوایی) آبگیری شده است.

وی اجرای طرح آبخیزداری و آبخوان‌داری در بالادست رودشور را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام




بازدید استاندار کرمان از مناطق سیلزده ریگان

منبع: بــرنا
?
بازدید استاندار کرمان از مناطق سیلزده ریگان