بازدید استاندار از محور ارتباطی جیرفت – بلوک – فاریاب

زینی وند ،استاندار کرمان در سفر به جنوب کرمان از نقطه حادثه خیز خاتون آباد در محور جیرفت – بلوک – فاریاب بازدید کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان در بازدید زینی وند، استاندار کرمان از محور جیرفت – […]

زینی وند ،استاندار کرمان در سفر به جنوب کرمان از نقطه حادثه خیز خاتون آباد در محور جیرفت – بلوک – فاریاب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان در بازدید زینی وند، استاندار کرمان از محور جیرفت – بلوک – فاریاب گفت: برای حذف قوس در جاده خاتون آباد یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

او از رفع پنج نقطه حادثه خیز در محور جیرفت – بلوک – فاریاب خبر داد و افزود: برای رفع این نقاط حادثه خیز ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیسی به پل باغباغوئیه اشاره کرد و گفت: این طرح به دلیل معارض با صرف اعتبار هشت میلیارد تومانی غیرفعال است.

او افزود: در صورت انجام تعهدات و رفع معارض، این اداره کل آمادگی کامل دارد تا نسبت به زیر بار ترافیکی قرار دادن پل و عبور و مرور در کمترین زمان اقدام نماید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان از هدف گذاری ۱۰ کیلومتر در هر نیم سال در محور جیرفت – بلوک – فاریاب خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰ کیلومتر اضاف می‌شود که مجموعا امسال ۲۱ کیلومتر تعریض در این محور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی




بازدید استاندار از محور ارتباطی جیرفت – بلوک – فاریاب

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بازدید استاندار از محور ارتباطی جیرفت – بلوک – فاریاب