بازدید از موزه‌های کرمان برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است

نذیر کرمان/کرمان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه جاری برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است. مجتبی شفیعی امروز ۲۲ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بازدید رایگان کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان از اماکن تاریخی و […]

نذیر کرمان/کرمان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه جاری برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است.

مجتبی شفیعی امروز ۲۲ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بازدید رایگان کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان از اماکن تاریخی و موزه‌های استان کرمان به منظور قدردانی از پرسنل ناجا و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌ریزی شده است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه هر سال با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، اقدامات مشترکی در راستای حراست از محوطه‌های باستانی و اماکن تاریخی استان کرمان انجام می‌شود، افزود: بدون همکاری نیروی انتظامی حفاظت از این آثار گرانبها میسر نیست.

او با اشاره به کشفیات آثار تاریخی و دستگیری قاچاقچیان و حفاران غیرمجاز طی سال‌های گذشته در استان کرمان، بیان کرد: همکاری نیروی انتظامی با یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان کرمان قابل تقدیر است.

انتهای پیام




بازدید از موزه‌های کرمان برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است

منبع: ایـسنا
? بازدید از موزه‌های کرمان برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است